samuelszon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Någon som vet var man kan köpa en likadan keps som Eazy-E bär? Den svarta men texten 'Compton' fram. Vore lite coolt tycker jag eftersom kepan är nästan likadan som Ryders. Eller.. aja fan, blev lite långsökt men jag tycker att den har med GTA SA att göra, så är det någon som vet? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Någon som vet var man kan köpa en likadan keps som Eazy-E bär? Den svarta men texten 'Compton' fram. Vore lite coolt tycker jag eftersom kepan är nästan likadan som Ryders. Eller.. aja fan, blev lite långsökt men jag tycker att den har med GTA SA att göra, så är det någon som vet? Vad har en Easy-E keps med San Andreas forumet att göra? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Han vill ha den i spelet men tyvärr tror jag den inte går att att köpa Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Han vill ha den i spelet men tyvärr tror jag den inte går att att köpa Att ha olika färger på sin text är la skoj. Men gul är förjävligt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Mjo jag vet men alla andra hade ju färg så då är det väl lika bra och ta en färg post Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Någon som vet var man kan köpa en likadan keps som Eazy-E bär? Den svarta men texten 'Compton' fram. Vore lite coolt tycker jag eftersom kepan är nästan likadan som Ryders. Eller.. aja fan, blev lite långsökt men jag tycker att den har med GTA SA att göra, så är det någon som vet? Nej det finns inte men du kan modda vänta lite jag lägger upp filer. Använd IMG tool och ersätt filen i Player.img med samma namn. captruck.txd Redigerad 22 mars, 2006 av Reve Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Men grabbar, han vill ju ha en sån keps på riktigt. i verkligheten. IRL Fråga i allmänt-forumet, där finns det mycket mera kunnigt folk att fråga Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Men grabbar, han vill ju ha en sån keps på riktigt. i verkligheten. IRL Fråga i allmänt-forumet, där finns det mycket mera kunnigt folk att fråga Jaha! Men fråga i allmänt då och inte här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kebab: Ja, helt riktigt. Jag vill inte ha nån jävla modd. Okej, frågar där. Tänkte bara att det har frågats om Eazy-E är Ryder och de har nästan en likadan kepa.. Haha. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Kebab: Ja, helt riktigt. Jag vill inte ha nån jävla modd. Okej, frågar där. Tänkte bara att det har frågats om Eazy-E är Ryder och de har nästan en likadan kepa.. Haha. Nej, för i sådana fall hade du postat i modding-forumet.. Ja, fråga där.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts