Roxxy Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Getingar och bin? Pussies...komigen nu, ge er! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kanske skrivit det här redan men att dra en kabel hos i skolan eller hos någon kompis speciellt tjej kompisar är jag livrädd för.. jag blir då tvungen att säga att jag ska hem en sväng, det är rätt jobbigt. Jo det är riktigt hemskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 (redigerad) Jo det är riktigt hemskt! Haha, har du Citerat min signatur på på Fuska.se? Redigerad 6 april, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Att nån nära släkting skulle dö. Jag har även Aquafobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Att nån nära släkting skulle dö. Jag har även Aquafobi. Då lär den räddslan gå I uppfyllelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kom på en ny att bli kittlad .............. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Getingar och bin? Pussies...komigen nu, ge er! Du är cool, kan jag få din msn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Du är cool, kan jag få din msn? Nej. Men du försöker lite för hårt, för att nå den nivån, att vara cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nej. Men du försöker lite för hårt, för att nå den nivån, att vara cool. Huhuhahehahea. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Getingar och bin? Pussies...komigen nu, ge er! Vad är DU rädd för då? Mygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Min största fobi är nog knivar, jag vill verkligen inte bli skuren med en kniv. jag hatar den känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Klev i ett Jordgeting bo jag för ett par år sen. Fick 14 stick å en resa till akuten. Det kändes. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Nej. Men du försöker lite för hårt, för att nå den nivån, att vara cool. Hur ska han vara cool då? skriva att han sover naken eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Folket som smyger runt i mitt (och utaför) mitt hus när jag är ensam hemma. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Folket som smyger runt i mitt (och utaför) mitt hus när jag är ensam hemma. :'( Vem skulle göra det? Förresten, om du känner dig osäker kan du alltid ha ett baseball trä till hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Vad är DU rädd för då? Mygg? Nej. Inte ens spindlar. @ Valle-Balle : Nej, han kan sluta vara så jävla sarkastisk hela tiden. Wannabe attityd. Ok...fortsätt nu berätta era värsta rädsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts