Spam Snuten Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tanken att jag är nästan är säker på att jag kommer leva när mina föreldrar dö, vill helst inte ens tänka på det :'( Du är inte ensam om det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Hur fan kan man säga att många självmord bara varit tillfälligheter, och faktiskt skulle gå att stoppa? Själv tror jag att ett självmord aldrig kan vara en tillfällighet. Någon som "stoppas" att ta självmord genom att försöka hoppa från en bra, skulle ändå gör det någon gång senare i livet. Ja det är helt rätt. En som är självmordsbenägen kan bara stoppa sig själv. Viljan att vilja leva kan ingen annan ge den personen. Det måste komma från personen själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Cellskräck :'( Maskar och sniglar :'( Lite höjdskräck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag får panik i trånga utrymmen och sen hatar jag spindlar och ormar samt små kryp som sådana äckliga maskar och annat..! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag har fobi för att åka hiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 En svår händelse. Tex. när man blir sjuk och ska dö vid ung ålder. Man ligger på sängen och man ser det starka, vita ljuset. Man vill leva och inte dö så därför stretar man imot. Man går inte dit. Antingen blir man en instängd ande eller överlever man. Nära döden upplevelse I såfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Få hälsenan avskärd. ^^, Ja, fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag vet inte om jag har skrivit här innan, och har jag det så är det väl skitsamma. Jag är sjukt rädd för spindlar. Ser jag minsta spindel får jag rysningar i hela kroppen och blir helt stel. Det är typ deras sätt att röra sig, dom har många ben, rör sig snabbt och ryckigt... Sen att mina föräldrar kommer dö.. och att Jag kommer dö. Jag vill itne ens bli vuxen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag vet inte om jag har skrivit här innan, och har jag det så är det väl skitsamma. Jag är sjukt rädd för spindlar. Ser jag minsta spindel får jag rysningar i hela kroppen och blir helt stel. Det är typ deras sätt att röra sig, dom har många ben, rör sig snabbt och ryckigt... Sen att mina föräldrar kommer dö.. och att Jag kommer dö. Jag vill itne ens bli vuxen... Spindlar är söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag är rädd för Gta-sajtens moderatorer! Ärligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Att bli kallblodigt mördad e nog det jag e mäst rädd för, psykiskt tortyr innan man dör, nej tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mikaelho Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag är rädd för:SpindlarOrmarBinGetingarKrigDjupt vattenNålarTandläkarenSmärtaHöga höjderAtt bli förlamadOrolig för att bli blind. Trots att jag har bra syn.Orolig att bli ihop med en psykopat och aldrig bli fri från det förhållandet.Att åka in för något man inte gjort. Och då få livstids fängelse som oskyldig dömd.Att denna sida ska läggas ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Min absoluta rädsla är att jag skulle bli lämnad helt ensam och ingen skulle bry sig om mig. BARA TÄNK ER HUR DET SKULLE VARA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Monster, spindlar, skorpioner ovh ormar och sånt :'( BTW, jag kan spela Doom 3 utan att bli det minsta rädd, men King Kong däremot, fyfan vad dom där ringlande sakerna är äkliga, stänger av spelet direkt om jag blir attakerad av en sån :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Spindlar, klarar inte av dem. Det kan Siana intyga, han var med när... Eller, det var han som låtsades kasta en spindel mot mig och min flickvän. Då slängde jag mig och puttade undan min flickvän för att rädda mig själv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Ok, min tur då..... 1. *Polen blir erövrat och ockuperat. 2. Sprutor, nålar och sånt. 3. Torterad (Tillfångatagen eller så... typ i nåt jobb). 4. Spindlar, insekter och dyl. 5. Att någon släkting dör. *Hamnar Polen i krig så vill jag dit och frivilligt gå med i den polska armén. Ska jag dö för ett land, så blir det Polen; "Bóg, Honor, Ojczyzna!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Innan var jag rädd för att snacka i telefon, men det har gått över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Jag är rädd för:SpindlarOrmarBinGetingarKrigDjupt vattenNålarTandläkarenSmärtaHöga höjderAtt bli förlamadOrolig för att bli blind. Trots att jag har bra syn.Orolig att bli ihop med en psykopat och aldrig bli fri från det förhållandet.Att åka in för något man inte gjort. Och då få livstids fängelse som oskyldig dömd.Att denna sida ska läggas ner Du behagar skämta. Frenzy: Haha, tror nog att jag också var det. När man var liten alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 5 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 april, 2006 Getingar här, även bin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 6 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2006 Kanske skrivit det här redan men att dra en kabel hos i skolan eller hos någon kompis speciellt tjej kompisar är jag livrädd för.. jag blir då tvungen att säga att jag ska hem en sväng, det är rätt jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts