Siana Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Well, då quotar jag mig själv därifrån. Att ändtarmen skulle glida ur. SMÄRTA! Så intensiv smärta att man hjärnan inte klarar av den, får en blodpropp, och... Man dör. Dock är det liten chans att man råkar trycka/dra ut ändtarmen. Men jag rekommenderar inte analsex. Ho- hum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Sprutor. Fy helvete, det finns inget värre än sekunderna innan nålen tränger in. Ja, jag är en liten pussy. Sprutor är som kryptonit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Tihi, jag tycker att det är kul och ta sprutor, jag kunde inte låta bli att kolla när dom tog blodprov på mig. Redigerad 22 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Familjedödsfall. Blåa partier. Carola. Usch, tänk om man sitter och pratar politik med Carola - som är extremt höger och fundamentalistisk, och en naiv jäkla Livets Ordare - då man helt plötsligt får reda på att en familjemedlem har dött. Har gråtit mig till sömns när jag var liten, väldigt ofta. Rädsla för att vakna upp med sprucket blodkärl eller dylikt; hänt två personer jag vet om. Dödsångest som barn. Suck. Fast jag var ändå jäkligt lycklig; naiv radhusidyll fo' life! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Familjedödsfall. Blåa partier. Carola. Usch, tänk om man sitter och pratar politik med Carola - som är extremt höger och fundamentalistisk, och en naiv jäkla Livets Ordare - då man helt plötsligt får reda på att en familjemedlem har dött. Har gråtit mig till sömns när jag var liten, väldigt ofta. Rädsla för att vakna upp med sprucket blodkärl eller dylikt; hänt två personer jag vet om. Dödsångest som barn. Suck. Fast jag var ändå jäkligt lycklig; naiv radhusidyll fo' life! Samma här... Hade också dödsångest som fan när jag var "barn". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Samma här... Hade också dödsångest som fan när jag var "barn". När jag ska sova är jag rädd för att huset ska börja brinna eller nån sån skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tycker inte om att vara på djupt vatten där man inte ser botten. Kan inte bada vi bryggor, eller liknande, där man får dyka i. Vill ha strand så att man kan gå ut. Tycker inte heller om äckliga djur i havet, t.ex. Muränor, vattenormar och sånt skit. Annars är jag rädd för smittor. T.ex. att fågelviruset skulle bryta ut. Ser det framför mig - människor som dör på gatan, kroppar i högar, stanken, munkavlarna, rädslan, den hemska atmosfären, svält, etc. Jag är förvånad över att ingen nämt krig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är skiträdd för trånga utrymmen också! Så man inte kan sträcka ut sig... typ när man bler instängd i en liten låda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Såklart krig som Jacker påpekade. Även om vi visserligen har många gängkrig and stuff överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Rädd för att bli bajsnödig på bakfyllan när man sover borta, och så blir man nästan alltid bajsnödig också Annars är jag inte rädd för nåt speciellt. Visst vorre det hämskt om nån nära gick bort, men det är inget jag går och oroar mig för. Att jag själv skulle dö ser jag snarare som skönt, så länge det går smärtfritt till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är rädd för salt också, att jämnt få höra genom tv:n att det är dåligt och att man kan få ett ohälsosamt liv... det känns som att man kan dö bara för att man äter salt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Grumligt vatten, Djupt vatten har jag inga problem med men grumligt.. fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är skiträdd för trånga utrymmen också! Så man inte kan sträcka ut sig... typ när man bler instängd i en liten låda! Ja eller hur tänk att ligga i en låda som bara är precis så du får plats utan att röra huvet eller nånting. Eller att bli levande begravd usch! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Har gråtit mig till sömns när jag var liten, väldigt ofta. Rädsla för att vakna upp med sprucket blodkärl eller dylikt; hänt två personer jag vet om. Sprucket blodkärl? Kan det hända vem som helst eller hade de någon hemsk åkomma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Sprucket blodkärl? Kan det hända vem som helst eller hade de någon hemsk åkomma? Personen i fråga hade en så ovanlig sjukdom att man varken kan "komma på den" eller förhindra den, och det är även så ytterst ovanligt att doktorn - som fick in honom på akuten, tömd på blod - aldrig hade varit med om något liknande i hela sitt, typ, öhm, 40-åriga, or supm, läkarliv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Döden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Få hälsenan avskärd. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hmm är du verkligen 88:a? Iofs kanske du har mardrömmar efter traumatiska händelser, no offence isf. Ja jag är 88:a.. Läs den här tråden så förstår du vad jag har för mardrömmar. Jag förstår att man kan tycka att det låter konstigt med en 17 (snart 18) åring som har mardrömmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Sprutor. Fy helvete, det finns inget värre än sekunderna innan nålen tränger in. Ja, jag är en liten pussy. Sprutor är som kryptonit. Mm, man kan inte beskriva känslan, som en stor mygga. Fast värre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja jag är 88:a.. Läs den här tråden så förstår du vad jag har för mardrömmar. Jag förstår att man kan tycka att det låter konstigt med en 17 (snart 18) åring som har mardrömmar. Jasså? Det finns vuxna människor som har mardrömmar. Inte så ovanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts