Spam Snuten Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Och jag är rädd för tiden då mina föräldrar blir gamla och döende, vet ju att det kommer hända Samma här... EDIT: Också rädd för djupt vatten Redigerad 22 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Djupa vatten gillar jag inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Och jag tror att du skulle böla som en gris om nån gjorde det där mot Magnus Uggla ÄÄGD!!! @Bobbojäveln : Tror inte jag skulle vara rädd, skulle mest vara arg om någon skulle rikta en pistol eller dylikt mot mig, men klart jag skulle gråta om dom skulle skada mig genom att skära av fingrarna osv. men man behöver väl inte vara rädd för att gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 ÄÄGD!!! @Bobbojäveln : Tror inte jag skulle vara rädd, skulle mest vara arg om någon skulle rikta en pistol eller dylikt mot mig, men klart jag skulle gråta om dom skulle skada mig genom att skära av fingrarna osv. men man behöver väl inte vara rädd för att gråta Okej, va tuff då. Du med NWA-avatar: Du med och de gjorde samma sak med samtliga medlemmar i NWA. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Djupt vattenHöjderär det jag är rätt rädd för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är rädd för spindlar och om man tpy mister en arm så man inte kan lira gura. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Okej låter maybe fånigt men here it comes : rädd för sprutor och öööh typ terrorister som skär av fingrarna av en och stoppar upp dom i ändtarmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Att gå och lägga mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Spindlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Sköldpaddor. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Göra bort sig helt och hållet och djupt vatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Här kommer en rädsla jag hade förut ; Att åka LuftBallong och inte komma ner igen :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Min största rädsla är att dö... antar att det har att göra med hur samhället har målat upp döden med svart och sorg så det är väl inte så konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är rädd för alla sorts paper cut metoder, att någon i min familj ska dö och att fasta med foten i cykelhjult när man blir skjutsad. Jag är rädd för mycket mer med, t.ex Skribb. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är rädd för alla sorts paper cut metoder, att någon i min familj ska dö och att fasta med foten i cykelhjult när man blir skjutsad. Jag är rädd för mycket mer med, t.ex Skribb. Mjo fastna med foten i bakäcket var jag skit rädd för förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Största rädslan är nog höjder skulle jag tro. Dock riktigt höga höjder. Jag kan jobba på taket hemma utan några problem och det är väl runt 7-8meter i toppen. Om vi säger såhär, jag är rädd för höjder där jag; om jag ramlar ner dör på fläcken. Sånna höjder är jag rädd för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Att gå och lägga mig. Du kanske är ironisk men jag får faktiskt en jälva ångest om jag lägger mig innan 12 på natten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Sjukhus, fast jag har varit där cirka 10 gånger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag ogillar verkligen stora kryp, som gräshoppor, bönsyrsor, spindlar etc...*brrr* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts