Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Var ärliga nu, säg vad ni är rädda för, dela med er och var inte för...hmm...skraja för att skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Spindlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Mörkrädd, höjdrädd, rädd för sprutor... och allt för att jag blivit utsatt när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ronald McDonald. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ronald McDonald. Snälla va seriös istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hundar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Han kanske var det. Hell, jag är inte rädd för något...vad jag vet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Snälla va seriös istället. Är ganska så seriös. Eller ja, jag kanske inte är mest rädd för Ronald McDonald, men jag tycker att han är ganska så obehaglig. Men jag är väl rädd för stora spindlar också då, typ. Redigerad 22 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Sprutor. Eller inte "rädd" direkt...det är mera obehagligt. Trånga utrymmen. (Klaostrofobi) *stavning* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Stora snoppar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Spindlar =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Är inte rädd för döden, så jag är inte rädd något som kan döda mig eller skada mig.. Men däremot är jag inte rädd för mörkret bara det jag inte ser Där var mina rädslor.. Tack och Hej leverpastej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Mina gammla lärare/klasskompisar och svampar (kan inte titta på en utan att äcklas enormt dom ser så äckliga ut) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Är inte rädd för döden, så jag är inte rädd något som kan döda mig eller skada mig.. Haha, jag tror nog att du skulle böla som en gris om någon stod med en kniv eller pistol tryckt mot din skalle. Eller kapade av dina fingrar och körde upp dom i ändtarmen på dig. Vilka fina idéer jag får. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Haha, jag tror nog att du skulle böla som en gris om någon stod med en kniv eller pistol tryckt mot din skalle. Eller kapade av dina fingrar och körde upp dom i ändtarmen på dig. Vilka fina idéer jag får. Inte det han menar heller... han är inte rädd för ATT dö Inte det du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Haha, jag tror nog att du skulle böla som en gris om någon stod med en kniv eller pistol tryckt mot din skalle. Eller kapade av dina fingrar och körde upp dom i ändtarmen på dig. Vilka fina idéer jag får. Och jag tror att du skulle böla som en gris om nån gjorde det där mot Magnus Uggla T: Ormar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Höjder Mörker Äckliga småkryp + Spindlar Bläää... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jadu att bli bort glömd tror jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Haha, jag tror nog att du skulle böla som en gris om någon stod med en kniv eller pistol tryckt mot din skalle. Eller kapade av dina fingrar och körde upp dom i ändtarmen på dig. Vilka fina idéer jag får. Du skrämmer mig Bobbo! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag är rädd för att bli gammal och dö. Och jag är rädd för tiden då mina föräldrar blir gamla och döende, vet ju att det kommer hända Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts