notorius Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag har lånat ett ps2 av min kompis eftersom min pajade och nu funkar bara ett spel av 16 Hur ska jag göra för att rensa de andra, asså, det är inte alls mycket repor på de och det sjuka är att dem funkade på mitt gamla ps2! Har någon en lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Stäng av spelet och gå ut och lek i vårvädret istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag har lånat ett ps2 av min kompis eftersom min pajade och nu funkar bara ett spel av 16 Hur ska jag göra för att rensa de andra, asså, det är inte alls mycket repor på de och det sjuka är att dem funkade på mitt gamla ps2! Har någon en lösning? Brukar finnas spel/videobutiker som fixar sånt, du kan ju alltid fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Slipa skivorna i någon spelbutik kan funka om det är repor som är felet. Varför frågar du inte i Spel delen? Redigerad 22 mars, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
notorius Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 För det har med lite andra skivor att göra med. Men vet någon vart man kan skicka skivorna? om det finns en online-butik som fixar det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Du kan köpa en fixxar maskin för typ 200 spänn som fyller upp repor och puttsar å grejjer. Annars kan duköra budget varianten och köpa lite skiv polish för 29:50. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Eller så kan man göra så att man slipar ner skivorna så pass mycket i en maskin att det som har blivit bränt på dem försvinner:P så kan det gå om du köper en sån där maskin som fyller igen repor o puttsar o grejer.... Hände en kompis till mig. Inte så roligt om det bara va nåt litet hack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts