khsl Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hej jag har laddat ner grims vapen pak hur gör jag för att installera den enklast min imgtools funkar inte vad ska jag använda då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hej jag har laddat ner grims vapen pak hur gör jag för att installera den enklast min imgtools funkar inte vad ska jag använda då?? Då får du instellera om img tool. Har du version 2 av det föressten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
khsl Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Då får du instellera om img tool. Har du version 2 av det föressten? Menar du 2,0 ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Då, antingen så gör du fel när du lägger in eller så får du installera om. Är det inte ngt av det så får du fråga någon annan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
khsl Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Då, antingen så gör du fel när du lägger in eller så får du installera om. Är det inte ngt av det så får du fråga någon annan Okej man jag t5ror det var som du sa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Hallå, för att installera grims weapon pack så gör du så här: Öppna gta3.img som finns i models mappen i gtamappen med imgtool och sedan tryck på F2 så kommer det upp en sökruta och i den så skriver du nammnet på filen tex. colt45.dff och sedan högreklickar du på den och väljer repleace och sedan väljer du den dffen som fanns med i mappen du laddade ner. När du har ersatt alla dff och txd filer som finns i mappen du laddade ner så trycker du på command och sedan rebuild arcive(stavning?) när det e klart så startar du SA och det borde funka, sorry om det blev lite otydligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts