khsl Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Hej jag har installlerat typ 5 bilar på mitt sna andreas. men när jag kör spelet hänger det sej vad ska jag göra??fins det något pogram eller något.//undrande ny börjare Redigerad 22 mars, 2006 av khsl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hej jag har installlerat typ 5 bilar på mitt sna andreas. men när jag kör spelet hänger det sej vad ska jag göra??fins det något pogram eller något.//undrande ny börjare Jag har inte san andreas på data men efter vad jag hört från andra killar här på gtamods så kanske du har installerat för många mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
khsl Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag har inte san andreas på data men efter vad jag hört från andra killar här på gtamods så kanske du har installerat för många mods. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) 5 bilar ska inte va något problem... btw, det är en 13års gräns på forumet Redigerad 22 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
khsl Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 5 bilar ska inte va något problem... btw, det är en 13års gräns på forumet Okej men det är problem. det funkar inte med 5 bilar men med 2. nu när jag installerar mods använder jag gta moddnistaller. vad kan jag annars använda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Iof skulle det kunna vara att din dator inte klarar av så "många" mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag har inte san andreas på data men efter vad jag hört från andra killar här på gtamods så kanske du har installerat för många mods. Man kan installera hur många mods som helst. Bara de inte ersätter redan existerande modifikationer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Använd IMG tool som rediga män gör Eller så kanke det är fel på någon av bilarna du lägger in i spelet. Jag har inte modat SA så jag vet faktiskt inte riktigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mutzie Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Jag hade bytt ut en bil som redan stod i ett garage och var moddad i transfender, och varje gång jag kom nära garaget så hängde sig spelet. Kanske samma sak för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VenoM Skrivet 29 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 Samma för mig, jag háde en Jester i garaget i SF och moddade den. Så om jag går nära det så dör spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 (redigerad) Du har installerat för stora TXD och DFF helt enkelt Lägg sällan in någon bil som har DFF och TXDn större än 1.5 mb.. Då kan du ha in ganska många bilar... Om du har bilar som har TXD OCH DFF under 500kb borde du kunna ersätta alla bilar ^^ Ju större DFF och TXD man installerat ju trögare går spelet, och tillsist klarar det inte av fler.. Och så kan det vara fel på DFFn så spelet hänger sej när man ser bilen.. Redigerad 31 mars, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lurken Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tja! När jag försöker byta fil i gta3.img så står det att filen jag försöker lägga in är för stor... Vad ska jag göra!?!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Tja! När jag försöker byta fil i gta3.img så står det att filen jag försöker lägga in är för stor... Vad ska jag göra!?!! Deleta originalfilen först, och lägg sen in den nya filen. Om du får felet "File is too big to replace" eller så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lurken Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Jag har försökt med detta, men när jag försöker ta bort filen så står det bara deleting... 1/1 längst ner i vänstra hörnet. Och efter det så händer ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lurken Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jag använde mod installer istället, det funkade j*ä*v*l*i*g*t bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 De finns en 'Edit' knapp och du kan skriva Jävligt vanligt utan stjärnor blir bara trög då. Och Man kan inte ersätta en bil som blivit moddat för de går inte ihop , gammla texturer med ny bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lurken Skrivet 2 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2006 Jaja, det var ändå jävligt simpelt att använda mod installer. Nu funkar allt jävligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 3 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2006 De kan va bättre att använda IMG för då ser du vad du byter ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts