Tvkds Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Kommer inte förbi den sa***s helikopterskolan hur jag än bär mig åt... Skulle någon vänlig själ kunna hjälpa mig tro?? Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Blir nog aningen enklare om man vet vad du behöver hjälp med? Vad är det du inte klarar? Vilken av övningarna är du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ska skjuta tre lastbilar som står på rad o sedan två bilar som kör omkring. Spelar på PC och med de kontrollerna är det omöjligt! För mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Klart det inte är omöjligt. Träning ger färdighet. Har inte varit omöjligt för någon annan, så jag tror inte det är omöjligt för dig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Skjut inte med raketerna.. Det funka för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ok, kanske inte omöjligt men har inte klarat det sedan i december... vill gärna komma viadre i spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Skjut inte med raketerna.. Det funka för mig Ok, ska testa med endast kulsprutan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Har det visserligen inte på pc men som för alla spel gäller det att ha precision. Ta det lungt, kör sakta. Men om du tycker att det är för svårt och ger upp (villket jag INTE rekomenderar) så kan du alltid be någon här lägga upp en savefil där det är klarat. Redigerad 22 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag bytte bara kameravy så jag får den lilla rutan. Sedan är det bara att vinkla helikoptern framåt eller bakåt tills en av lastbilarna är i rutan och avfyra raketer. Sedan på dom bilarna som åker runt tog jag kulsprutan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jo alltså jag har klarat att skjuta alla o sedan landa men inte blivit godkänd. Måste veta vad det är som är fel, missar jag för mycket, tar det för lång tid eller vad är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jo alltså jag har klarat att skjuta alla o sedan landa men inte blivit godkänd. Måste veta vad det är som är fel, missar jag för mycket, tar det för lång tid eller vad är det??? Tar antagligen för lång tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tvkds Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Använde endast kulsprutan, klarade det på 160sekunder, 90% i Position, Damage 0 men ändå bara 47%.... alltså långt från de 70 som krävs. suck. Edit: Hittade en sida här på forumet som länkade till en annan sida, på vilken det stod att det som räknades var tiden. Då jag visste detta pepprade jag så mycket jag kunde, struntade i att landa fint och klararade det ÄNTLIGEN! Redigerad 22 mars, 2006 av Tvkds Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Använde endast kulsprutan, klarade det på 160sekunder, 90% i Position, Damage 0 men ändå bara 47%.... alltså långt från de 70 som krävs. suck. Edit: Hittade en sida här på forumet som länkade till en annan sida, på vilken det stod att det som räknades var tiden. Då jag visste detta pepprade jag så mycket jag kunde, struntade i att landa fint och klararade det ÄNTLIGEN! Vare svårt eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts