_-MadeMaN-_ Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Raol wallenberg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Tupac shakur(särstavning, tror jag) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Hmm, svårt val, men antingen Henrik Pontén eller Carola. Hmm, jo jag tror jag tar Pontén. Ok, jag skojade. Hmm, kanske Bob Geldorf (han samlade in en massa pengar till svältkatastrofen i Etiopien på 80-talet genom att anordna Live Aid). Redigerad 22 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Bob Geldof är lite av en hjälte. http://www.telegraph.co.uk/news/graphics/campaigns/stones/geldof.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ändrat mig...Sodom är hjältarna...dom kommer till SRF och ger tusentals änniskor fred i sinnet...eller krig är väl mer rätt...men det e bra iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hjältedåd är ju inte samma sak som hjälte. Man kan ju inte säga att Lisa är ett hjältedåd. Skälv vet jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Mahatma ghandi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 USA för att dom tog emot oss när vi hade ett helvete i Sverige, tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Mossulini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vince McMahon Sr som grundade WWWF (hette så från första början om ni inte visste) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Elton John. Människor som hjälper andra människor i nöd, och med vardagliga saker också för den delen. Allting handlar inte om pengar till fattiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Satan, hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Handlar detta om hjältarna i det nationella provet imorrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 NANANANNANA BATMAN!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Alla mammor (eller mödrar?) som burit sina barn i nio månader (speciellt dom som är oplanerade) istället för att göra abort. Älskar min mamma som behöll sitt oplanerade barn och gav honom det bästa hon kunde ge honom. Edit: Jävligt off topic men varför blir alla trådar jag skriver på inaktiva direkt? Redigerad 23 mars, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Fan va topicen floppar ur... hehe fattar ni inte att Corleone vill ha hjälp till nationella provet i engelska imorrn haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Mossulini Varför i allsin dar tycker du att en italiensk f d diktator är en hjälte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Handlar detta om hjältarna i det nationella provet imorrn? Haha, fan det tänkte jag inte på förrens nu när du sa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Ah, hoppas att dom har bytt som många säger. Heroes ämnet är svårt tycker jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 (redigerad) Fan va topicen floppar ur... hehe fattar ni inte att Corleone vill ha hjälp till nationella provet i engelska imorrn haha Jag visste faktiskt inte ämnet för dagens prov och hade därför inte i avsikt att få hjälp med det. Jag har nämligen ett annat skolarbete att göra, i svenska, där jag skall skriva om ett hjältedåd och reflektera över det. Den här tråden hjälpte ändå ganska väl, så jag vill tacka er alla. Skrev om gud på provet och skall skriva om Martin Luther King på svenskan. Dessutom så startade jag tråden i måndags (eller när fan det var). Så tidigt kunde man väl inte få tag i provet? Tack ändå... Redigerad 24 mars, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts