Runar Skrivet 16 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2006 ... Rappa? Aldrig levande. Självklart ska du rappa! yo, yo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Some serious thread-bumping! Tänkte bara höra om det någonsin blev något av det här? Text och sånt fanns, eller hur var det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Låter kul! Ja vill åsså bli nämnd.... om ni har lite refräng/vers rader över Redigerad 31 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Inget Redigerad 31 juli, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vad som hände var att Robo helt plöstligt vägrade göra låten om jag inte rappade med... Och jag vägrade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Kan du inte lägga upp texten då? SÅ får vi se hur den skulle ha blivit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Vad som hände var att Robo helt plöstligt vägrade göra låten om jag inte rappade med... Och jag vägrade. Då får du helt rappa den då Och lägg upp texten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts