RavenE Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Hur långt har ni kommit med låten nu då? Oh fuck it...ny sida. nu kommer alla att se min post Redigerad 22 mars, 2006 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Siana var kan man få låten då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Den är inte gjord än, Howie segar. Men vi måste hitta ett bra beat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Den är inte gjord än, Howie segar. Men vi måste hitta ett bra beat också. NI KAN KOLLA FREEEBEATS PÅ WHOA!!! Gör det inte i Ejay, bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Den är inte gjord än, Howie segar. Men vi måste hitta ett bra beat också. Skynda på då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Någon som är med på att göra en metal-variant av den sen? Jag kan ta gitarrerna. Frenzan också när han har fixat sitt "trasiga" ljudkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Grabbar jag gjorde en låt för 2år sen.. Fast den handlar inte om forumet men däremot om GTA och Tommy Vercetti.. Om någon vill lyssna e det bara att ladda ner Det är en trance låt.. hoppas nån gillar den.. DJ TOJO - Tommy Vercetti Dancing ( länken e i mitten längs ner på sidan under reklamen ) Någon som hört min låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Någon som hört min låt? Ja, och den var inte så bra.. Vad faan gör glassbilen mitt uppi allt. Om någon vill höra min Brorsas nya låt så finns den att tanka här... Hoppas du inte tog illa upp tojo men mot min brorsas Trance så var inte din så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 En man knackade på hos P-C, Men han var på LAN Sen gick dom till Gudfadern och sa "Tjena fan häng med ut på stan" Kort och gott vi knallade iväg, Såg då en get, Det var Geten123 ~Tråkigtpå lördag kl halvfem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 (redigerad) En man knackade på hos P-C, Men han var på LAN Sen gick dom till Gudfadern och sa "Tjena fan häng med ut på stan" Kort och gott vi knallade iväg, Såg då en get, Det var Geten123 ~Tråkigtpå lördag kl halvfem Vem är Geten123? Redigerad 25 mars, 2006 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Vem är Geten123? Geten123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Geten123 Bra då vet jag.. Men har någon hört min brorsas låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ha ha.. låten va ascool synd bara att den va så kort.. Jag har oxå gjort flera andra låtar, bara denna med GTA var larvig.. dom andra e mycket bättre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Ha ha.. låten va ascool synd bara att den va så kort.. Jag har oxå gjort flera andra låtar, bara denna med GTA var larvig.. dom andra e mycket bättre.. Ok, nja det är bara en demo.. Men jag tycker den diggar fett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Kan ni lägga om den snart eller? Och denna tråden är bara 2 månader gammal så ni behöver inte bli arga. Redigerad 15 maj, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Jag skulle väldigt gärna vara med i låten Om jag får vara med får ni 2 kakor var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 (redigerad) Ett tag verkade det som om det inte skulle bli något... Men bara för någon vecka sedan nämnde Howie låten. Han försökte få mig att rappa, men jag vägrade. Jag vet inte om han ska göra den själv eller om han inte vill. Redigerad 15 maj, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Varför kan inte du göra det Siana ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 maj, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Varför kan inte du göra det Siana ? ... Rappa? Aldrig levande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 15 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2006 Ni bara måste nämna hur många gizmos det finns Precis, samt lägga extra vikt på mig, orginalet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts