Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hmm.. det lär ju vara ganska enkelt att klämma in en kebab någonstans.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hmm.. det lär ju vara ganska enkelt att klämma in en kebab någonstans.. Kinky. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kinky. Lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ja Alpha kan ni nämna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kinky. Haha, det var verkligen inte nåt sånt jag hade i åtanke. promise Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Har sett texten nu, jävligt bra enligt mig. Får se om Crice orkar göra något också då bara, vetefan hur det kommer gå eftersom jag har gjort det andra själv eller med Ronin så då är det "min stil" men nu vetefan. Jaja, vi får se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nu har jag skrivit klart texten. Bli inte besvikna om ni inte är med. Ta heller inte åt er av de en smula elaka texterna om er, jag var tvungen att HOW'a till det. Tror jag fick med de flesta som skrev i tråden. Utan ni som har för kluriga namn, exempelvis Moroni Family. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Fåre man va med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Om ni skulle råka namna mig, vilkte ni inte behöver så nämn mig bara som Simpa, eller varför inte eXotic ? Då vet ingen vem ni pratar om Men skit i x_ _x, det låter bara fult mitt i en låt. Ajdå, såg inte Sianas post ^^, , fast om jag nämns ändå så vet ni hur jag ska uttalas Redigerad 22 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Men kan alla bara hålla käften?! Detta är ju nästan värre än GTAsajten - The Game där det fylldes 24 sidor första kvällen med 'KAN JAG FÅ VA MEEE?' MWAH! 'Kan ni nämna mig?' 'NEJ MIG!' 'Jag skulle gärna vilja vara med ' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja skriv om ni vill om mig. Det e okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Väljer att hålla mig utanför låten eftersom att jag vet att det kommer skrivas något negativt, nedvärderande om mig. Så jag vill ej vara med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) 'Tackars lilla Sloomi. Men vet du vad, det är bara på skämt ser du. Ingen seriös låt Redigerad 22 mars, 2006 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Väljer att hålla mig utanför låten eftersom att jag vet att det kommer skrivas något negativt, nedvärderande om mig. Så jag vill ej vara med. Skulle JAG säga något negativt om dig? Nej nej, jag gillar dig ju! P-C, tycker det bara känns roligt att så många vill vara med. Redigerad 22 mars, 2006 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ni bara måste nämna hur många gizmos det finns Precis Jag har då inget imot det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Gizmo- grejen kom med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Jag hoppar gärna in i texten. Aha, ni hade kommit så långt. Well fuck that then. Redigerad 22 mars, 2006 av epix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Men kan alla bara hålla käften?! Detta är ju nästan värre än GTAsajten - The Game där det fylldes 24 sidor första kvällen med 'KAN JAG FÅ VA MEEE?' MWAH! 'Kan ni nämna mig?' 'NEJ MIG!' 'Jag skulle gärna vilja vara med ' Duh.. Jag kommer plocka med lite olika medlemmar, men jag vill inte göra någon missnöjd, så om ni vill vara med, eller om ni inte vill vara med är det viktigt att ni skriver det här så ni inte gnäller på mig sen. Redigerad 22 mars, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Mitt namn är fritt att spridas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Som sagt, kul att ni gillar idén, men texten är redan skriven, så inga fler kommer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts