Siana Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Igår frågade HOWHOW om jag kunde skriva texten till en låt som han och hans kompis Ronin skulle göra. Sagt och gjort, Howie ville inte att jag skulle skriva något seriöst, och vi beslutade oss för att jag skulle skriva en text om forumet. Ja, HOWHOW har redan gjort en låt om forumet, men det händer ju baskemej saker hela tiden, så nu behövs en uppdatering på låten. Jag kommer plocka med lite olika medlemmar, men jag vill inte göra någon missnöjd, så om ni vill vara med, eller om ni inte vill vara med är det viktigt att ni skriver det här så ni inte gnäller på mig sen. Vet ej när låten produceras, idag om vi har tur. Tjoho? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag vill gärna vara med. :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hippedie-hopp? Pah, det har lag lämnat back in Whoa.nu. Nej, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Som den halvdane lyrikist jag är skulle jag kanske kunna hjälpa er att skriva låten. Att rappa är inte min starka sida, så det överlåter jag åt er. EDIT: Yes, yes, jag är så jävla bra på att läsa. Öh, mudda', fadda', kindly disregard this letta'. Redigerad 21 mars, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Nämn namnet DrStupid, och sedan kommer kommentaren: Den dumma idioten som ingen tycker om, eller vet vem det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Om ni nu skulle nämna mig, så ta definitivt inte med "OfValinor". Fast det spelar inte så stor roll om jag är med eller inte. ------------- Låten blir säkert bra i alla fall, den förra var ju superb. Redigerad 21 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Grabbar jag gjorde en låt för 2år sen.. Fast den handlar inte om forumet men däremot om GTA och Tommy Vercetti.. Om någon vill lyssna e det bara att ladda ner Det är en trance låt.. hoppas nån gillar den.. DJ TOJO - Tommy Vercetti Dancing ( länken e i mitten längs ner på sidan under reklamen ) Redigerad 21 mars, 2006 av tojo909 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Som den halvdane lyrikist jag är skulle jag kanske kunna hjälpa er att skriva låten. Att rappa är inte min starka sida, så det överlåter jag åt er. EDIT: Yes, yes, jag är så jävla bra på att läsa. Öh, mudda', fadda', kindly disregard this letta'. Jag har inte skrivit texten än. Du får gärna hjälpa till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Eller så skriver ni vad ni vill om vilka ni vill, blir roligare då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Håller med dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kommer ni på nåt kul så får ni gärna ha med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Eller så skriver ni vad ni vill om vilka ni vill, blir roligare då. Jo, jag tänker göra ungefär så. Jag är bara så jävla less på alla som kommer efteråt och säger "men varför hade ni inte med meeeej?!". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag får gärna nämnas . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Det är väl värre om ni inte kommer på något om en person som säger att han vill vara med? ...och hur kul är det att vara med om man redan vet det?, man vill ju att det ska komma som en surprise Redigerad 21 mars, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spankdogg Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vissa personer har för mycket tid över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Om du vill kan du ta med mig mig, om du inte vill så gör det inte. Spelar ingen roll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ni kan gärna nämna mitt fina namn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 O höra mitt namn i låten skulle vara vackert! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kattälskaren klingar fint. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ni bara måste nämna hur många gizmos det finns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts