epix Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 You better take care of me, Lord. If you don't you're gonna have me on your hands. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Whats up with the engelska? ITS URIN IN THE KISS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Hultsfred blir det som alltid. Deras headliners är riktigt tråkiga (Kent? HIM? Deftones? Cardigans?) men de som är värda att se är inte anglosaxiska (Juana Molina, Los de Abajo, Amadou&Mariam). Fast å andra sidan ska man inte klaga på de band man inte vill se, eftersom man ändå kommer supa bort de konserter man VILL se. Roskilde skulle jag lätt åkt till om jag haft kompisar som kunde få tummen ur röven. Var hittar man vänner med viljestyrka? Emmabodafestivalen ligger nära och bra tillhands, dessutom kan man åka ensam och ändå inte vara ensam en sekund. Gates of Metal ligger ju också i Hultsfred men jag har aldrig känt mig lockad. Kanske att jag åker i år, bara för att se hur det ser ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 (redigerad) You can turn your back on a person, but never turn your back on a drug, especially when it's waving a razor sharp hunting knife in your eye. Oi. Redigerad 27 mars, 2006 av Crice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Yeaa Takida är klara för Palace Springbreak, lite överdrift att kalla Palace springbreak för festival men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 27 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 mars, 2006 Yeaa Takida är klara för Palace Springbreak, lite överdrift att kalla Palace springbreak för festival men ändå... Jo dit ska jag också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Helt plötsligt så ska man nog på LoveParade2006 i Berlin om en månad. år 1999 hade de 1.5miljoner besökare En del kända DJ:s spelar, bland annat; Paul van Dyk, ATB, Tiesto, Blank&Jones, Tomcraft http://www.loveparade.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Dyker nog förbi Stockholm Jazzfestival, yo. Ska någon annan dit? Lyssna på Kullhammar med mig? Yes? Yes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag ska på Kuggnäsfestivalen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Jag ska på Kuggnäsfestivalen =) Var där förra året. Inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 12 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juni, 2006 Oooooh, icke att förglömma är det underbara Luleåkalaset. Och nej, den ironi jag klämde in under "underbara" var nog inte riktigt synlig, så jag tar det igen. Denna gång på högerkanten: .tesalakåeluL arabrednu ted rä ammölgröf tta ekci ,hoooooO Fast, ehm, å andra sidan blev den nog inte särskilt synlig här heller. Därför lägger jag den i mitten, nu endast ordet jag tänkte lägga ironityngden på (av förståeliga skäl): u n d e r b a r a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Såg artistlistan för Hultsfred idag. Hade gärna dragit dit och sett In Flames, men Dreamhack är ivägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Malmö festivalen som vanligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Infinite Skrivet 13 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2006 Jag ska nog dra på Trästockfestivalen (Länk), Accelerator i sthlm och Peace & Love. Till trästock har jag fått fotopass så jag får stå i diket och fotografera! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts