Jump to content

Festivaler i sommar

Karatemorfar
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Hultsfred blir det som alltid. Deras headliners är riktigt tråkiga (Kent? HIM? Deftones? Cardigans?) men de som är värda att se är inte anglosaxiska (Juana Molina, Los de Abajo, Amadou&Mariam).

Fast å andra sidan ska man inte klaga på de band man inte vill se, eftersom man ändå kommer supa bort de konserter man VILL se.

Roskilde skulle jag lätt åkt till om jag haft kompisar som kunde få tummen ur röven. Var hittar man vänner med viljestyrka?

Emmabodafestivalen ligger nära och bra tillhands, dessutom kan man åka ensam och ändå inte vara ensam en sekund.

Gates of Metal ligger ju också i Hultsfred men jag har aldrig känt mig lockad. Kanske att jag åker i år, bara för att se hur det ser ut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...

Oooooh, icke att förglömma är det underbara Luleåkalaset.

Och nej, den ironi jag klämde in under "underbara" var nog inte riktigt synlig, så jag tar det igen. Denna gång på högerkanten:

.tesalakåeluL arabrednu ted rä ammölgröf tta ekci ,hoooooO

Fast, ehm, å andra sidan blev den nog inte särskilt synlig här heller.

Därför lägger jag den i mitten, nu endast ordet jag tänkte lägga ironityngden på (av förståeliga skäl):

u

n

d

e

r

b

a

r

a

Länk till kommentar
Dela på andra sidor