Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det ligger nog inte i Arvika iallafall. Hmm, vad heter det då? det börjar på A, har jag för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag hoppas att du driver med mig. Gör du inte det så: Arvikafestivalen, logiskt sett borde det ligga i Arvika. Arvikafestivalen, fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag hoppas att du driver med mig. Gör du inte det så: Arvikafestivalen, logiskt sett borde det ligga i Arvika. Arvikafestivalen, fattar du? Ehm.. nej, jag är lite seg idag. få se nu: x Först skriver jag Arvika x Sen skriver du att festivelen inte ligger i Arvika x Då skriver jag (som verkligen inte har någon koll) att då ligger den väl nånanstans då. vart? x Du tycker du att jag är seg som inte förstår att det är i Arvika. Vad är det jag har missat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vad är det jag har missat? Ironin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Själv är biljetterna redan införskaffade till Arvika och Augustibuller.. Haha, jag bor nästan i Arvika. Tre mil ifrån typ. Jaja ska på Download Festivalen Och se Korn, Metallica Och Gn'R. Åka helt till London bara för det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kebab: Arvikafestivalen ligger i arvika, ungefär 8-10 mil från karlstad, eller 30 mil från stockholm/göteborg . (på en höft sådär) Franz Ferdinand och SMK ska dit. Kolla på http://www.arvikafestivalen.se för mer info Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Sticker till Sveriges äldsta och största(?) karneval. Lunda karnevalen som inträffar vart 4:e år. Redigerad 22 mars, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 FYFAN! SRF here i come säger jag bara!!!! Miraklet Sodom har intreäffat! Tysk thrash ftw!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hultsfred eller Arvika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Det blir förmodligen Stockholm Trance Festival för min del, eller Full Moon festival i Tyskland Har oxå planer på Arvika, Juno Reactor kommer ju dit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Kebab: Arvikafestivalen ligger i arvika, ungefär 8-10 mil från karlstad, eller 30 mil från stockholm/göteborg . (på en höft sådär) Franz Ferdinand och SMK ska dit. Kolla på http://www.arvikafestivalen.se för mer info Underbart!! isåfall får jag bara inte missa det! *Startar wmp, drar igån SMK-övningsköra och bara längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 HULTSFRED! bandlistan suger än så länge...men men Crice och alla dom andra robotarna>> varför slösa energi och pengar på bob dylan när han ändå är 40 år efter bästföre datumet? hea hea hea hea Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vill till Arvika, för att Ze Franz ska dit. Men jag har ingen att dra dit med. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 HULTSFRED! bandlistan suger än så länge...men men Crice och alla dom andra robotarna>> varför slösa energi och pengar på bob dylan när han ändå är 40 år efter bästföre datumet? hea hea hea hea Bob Dylan är en person som man måste se innan han dör. Så underbart. Samma sak med Guns 'n Roses och Morrissey. Måste ses. Roskilde FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Om det blir nått så blir det väl Sweden Rock Festival. Redigerad 23 mars, 2006 av Matteus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Beställde Hultan plåtar nyss! YÄY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 The possibility of physical and mental collapse is now very real [...] Buy the ticket, take the ride. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 I mean, if a thing's worth doing, it's worth doing right. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Too weird to live, and too rare to die. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Jävla Fear And Loathing tider här eller? Castration! Double castration! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts