Karatemorfar Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ja, ni grabbar (& tjejer) Nu är det vår, eller iaf snart. Och efter våren är det sommar och på sommaren är det fullt med festivaler. Tänkte dra igång en "DreamHack Summer" rip-off och undrar nu vilka som ska på festivaler, och vilka festivaler? Själv är biljetterna redan införskaffade till Arvika och Augustibuller.. Så, varför inte ha en rip-off från Dreamhack topicen så att de som ska på festivaler träffas, om det nu är att någon ska dit någon annan ska, så att säga.. Drick mäsk och alco gel. Peace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Måhända slinker jag förbi Roskilde... Dylan spelar ju där i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tänker åka på SRF om motörhead kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hade jag fått hade jag åkt till Rosilde, helt sjukt vilka som ska dit ju. Bob Dylan, Guns n Roses (eller? ), Arctic Monkeys, Kanye West, The Streets med flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hade jag fått hade jag åkt till Rosilde, helt sjukt vilka som ska dit ju. Bob Dylan, Guns n Roses (eller? ), Arctic Monkeys, Kanye West, The Streets med flera. Kom igen vi åker dit du och jag! Fatta vilket äventyr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vete fan om man drar på DH i sommar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vete fan om man drar på DH i sommar. Ja jävlar . Det är en festival utan dess like.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Ja, Guns n Roses ska till Roskilde... Jag skulle gärna åka dit, men får troligen inte Redigerad 21 mars, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vete fan om man drar på DH i sommar. Det är ingen festival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kanske Sensation http://sensation.id-t.com/, inte riktigt festival men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Måhända slinker jag förbi Roskilde... Dylan spelar ju där i sommar. Var det inte du som påpekade att du bara skulle bli besviken om du såg Dylan live nu? @GTA3 freak: Bra nära, tycker gott den kan räknas in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Var det inte du som påpekade att du bara skulle bli besviken om du såg Dylan live nu? Jo... men a man's gotta' do what a man's gotta' do. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Mäsk är inte gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Sweden Rock Festival. Kanske Rock Am Ring för Metallica och In Flames. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kom igen vi åker dit du och jag! Fatta vilket äventyr! Vi kan ju alltid fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 . oskaroskaroskaroskaroskaroskaroskaroskaroskar tvingar med mig till Roskilde, mysigt porr BRÖÖÖL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Är lite sugen på Piteå Dansar & Ler, Thåström spelar där i år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tvingar med aki till Roskilde.. hehu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 En kompis snackar om att jag ska hänga med till Arvika (heter det arvika, och isåfall: vart ligger det?) han säger att både Franz Ferdinand och Slagsmålsklubben ska dit stämmer det? om det gör det, så får jag bara inte missa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 En kompis snackar om att jag ska hänga med till Arvika (heter det arvika, och isåfall: vart ligger det?) han säger att både Franz Ferdinand och Slagsmålsklubben ska dit stämmer det? om det gör det, så får jag bara inte missa det! Det ligger nog inte i Arvika iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts