chucky.swe Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 (redigerad) KEJ DI ES T och user tracks EDIT: Doh! ny sida Redigerad 1 april, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 1 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 april, 2006 Det var längesen jag spelade SA men då lyssnade jag på nästan alla kanalerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xersize Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Eftersom att jag är en riktig hip-hoppare så lyssnar jag bara på Radio Los Santos. Har även några låtar inlaggda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pontus_Windu Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 I städer lyssnar jag på Radio Los Santos och på landsbygden/öknen K-DST. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
voodo Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Hmm.. Radio Los Santos, K-DST, Radio X (ibland) , User Tracks Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Lyssnar oftast på CSR 3.0 eller vad den har för nummer och sen K-Rose =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony32 Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 K-Rose!!!!! äger ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jag lyssnar/lyssnade egentligen ganska mycket på samtliga kanaler men mina favoriter är/var K-Rose, SFUR & Radio X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 K-Rose!!!!! äger ^^ Visst gör den...inget slår "lant" musiken =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wopido.inc Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Jag har alltid gillat grunge, därför skall jag börja lyssna på Radio-X nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Varför skrev du det för då? För att vara rolig såklart Helt ärligt, K-DST, K-ROSE eller Radio Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
glenninho13 Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 1.Radio X 2.Playback FM 3.Key Rose 4.K-Jah-West Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mervin Skrivet 20 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 april, 2006 K-DST & K-Rose aldrig RLS - HATAR HIP HOP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts