Hampe1 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vilken radiokanal brukar ni lyssna på när ni tar er fram?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Radio Los santos.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 K-DST... Tycker det finns många bra låtar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Playback, Radi Los Santos, Jazz/Blues/Soul kanalen ... vilken det nu är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 K-DST...The dust Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Just nu är det bara Radio X som funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 USER FILES, eller vad den nu heter.. ångrar fan att jag har lyssnat på mina egna låtar hela spelet... inser nu såhär i efterhand att jag har missat en hel del av spelkänslan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 K-DST äger! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 K-dst, -The dust.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) USER FILES, eller vad den nu heter.. ångrar fan att jag har lyssnat på mina egna låtar hela spelet... inser nu såhär i efterhand att jag har missat en hel del av spelkänslan.. Oja musiken är en stor del av spelet sucka! Själv lyssnar jag på olika bereonde var jag befinner mig t.ex Bounce och RLS i LS och K-DST och K-ROSE i öknen och på landsbyggden och Mastersounds i LV. Edit: För att svara mer exakt så lyssnar jag K-DST och RADIO LOS SANTOS Redigerad 21 mars, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Har stängt av radion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Polisradio! Ibland i alla fall... Men jag lyssnar typ mest på WCTR eller på K-Rose då jag kör civila fordon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 K-Rose och K-DST är väl dom jag lyssnar mest på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Allihop, mest av allt blev det RLS. Gangstarap @ 90-talet <3 för att härma csnördarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Radio X, K-DST och Bounce, fast mest lyssnar jag nog på Radio X, finns mycket skön grunge Redigerad 22 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 K-Dst och Radio X. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 K-DST, Radio X och K-Rose. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 K-Dust och player user file. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Petteur Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Playback FM och Radio Los Sants Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 K-DST eller K-ROSE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts