kemis Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Finns det några banor till san andreas som instalerar sig själv\ursäkta stav fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flamman Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Finns det några banor till san andreas som instalerar sig själv\ursäkta stav fel Jag tror inte det, vet inte, men tror ej det. Dom flesta måste du fixa in i spelet själv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det är för det mesta välldigt enkelt. Gör bakupp på data/gta.dat och lägg till den nya stoppa in en mapp i data/maps ibland följer även en ny data/scripts/main.scm med då måste du göra bakup på denna med och lägga till den nya. ^^Det värkar väll inte så svårt!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ändrade titeln, lättare att förstå vad man går in i för tråd, och underlättar även vid sökning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag vet en ö som installerar sig automatiskt ,doc ersätter den hela SA ,Den heter ''grand tani island'' finns tanka ner det på gtagarage här För att kunna installera den här ön måste du ha steven´s map Cleaner finns att ladda ner på gta garage här Jag tycker att denna ö är den bästa som någonsin har gjorts faktist,Det är lite uppdrag med till den också . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kemis Skrivet 24 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 mars, 2006 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts