the-copy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Bättre sent än aldrig... Würd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Dansade en liten seger-dans framför tidingsståndet när jag såg det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Dansade en liten seger-dans framför tidingsståndet när jag såg det. Jag kan se det framför mig... Speciellt när man sätt dig på dom små filmerna i ditt rum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Säkerligen dyker hon upp i FI. JMC: Du har inte sett uppföljaren än.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ja. Det var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Skönt att hon äntligen avgått. Hon satt verkligen på övertid. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 JMC: Du har inte sett uppföljaren än.. Då vill jag se den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Varför ska hon ha kvar sinb lön? Jävla tant... Jag kunde tagit dem pengarna ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Varför ska hon ha kvar sinb lön? Jävla tant... Jag kunde tagit dem pengarna ju. Haha, i löpsedeln stod det att hon skulle få en miljon. - Ska hon få en miljon som startkasse för att hon nu kommer att stämpla? I vilket fall: Hon kan ta sina jävla pengar, och sen kan man bara hoppas på att hon kommer att skänka dem till människor som drabbades av tsunamin... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hon avgick iaf med stil.. Kunde inte hålla mig för skratt. (känsliga varnas antar jag)http://pix.nofrag.com/e8/a5/d09512f3524b20b93dad067a7da8.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Vet inte om nån har skrivit detta men aja; Laila Freivads kommer att få ha sin lön kvar i ett år även fast hon inte jobbar(193 000 kr/mån) och efter det får hon pension vilket är 53 000 kr/mån fint litet avtal det där... ÄHDIIT: Freivalds Redigerad 22 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Haha, i löpsedeln stod det att hon skulle få en miljon. - Ska hon få en miljon som startkasse för att hon nu kommer att stämpla? I vilket fall: Hon kan ta sina jävla pengar, och sen kan man bara hoppas på att hon kommer att skänka dem till människor som drabbades av tsunamin... Sånna pengar kommer ju ändå aldrig i rätt händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vet inte om nån har skrivit detta men aja; Laila Freivads kommer att få ha sin lön kvar i ett år även fast hon inte jobbar(193 000 kr/mån) och efter det får hon pension vilket är 53 000 kr/mån fint litet avtal det där... ÄHDIIT: Freivalds Det är ingen idé att ens försöka göra någoning åt det där. Sossarna styr oss (tyvär). Det får vi leva med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Japp, det var minsan på tiden, nu e det bara den där Bosse Ringholm som ska avgå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts