Anathema Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tjena allihoppa, Kl 19:25 så var det vårdagsjämningen i år. Samma tid överallt i världen. Något som är speciellt med Vårdagsjämningen för just mig är att det är persiska nyåret(Noroz) Det började för flera tusen år tillbaka och firas över hela världen. Men jaja, ville bara säga "grattis" och ha de bra! Nu ska det festas! /Läs mer här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Noroz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Sale no mobarak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
curry Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Trevligt, hoppas du har de trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Salaam aleikum, broder. Låt festligheterna avlösa varandra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Och vipps blev livet mycket gladare. *Hoppar runt i min blå-vit-randiga fez och hojtar "Hare Krishna, Hare Krishna, Hare Krishna, Hare Hare..." dansar en strippteasedans och äter fläsk* Jag har sådan rolig humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Salaam aleikum, broder. Låt festligheterna avlösa varandra. Noroz har inget med islam att göra. Jag är inte muslim eller arab. På persiska är det Doroud som är det riktiga ordet för Hej! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Man säger även Salam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Man säger även Salam. Japp Fast det härstamar från det arabiska språket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts