xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 De som röstat homo eller bi, varför skriver ni inte? Haha, dom vågar inte T: HETRO som fan!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Haha, dom vågar inte T: HETRO som fan!!! Nej, för då tar ju du chansen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) Nej, för då tar ju du chansen. Fan kom du ifrån da, din jävla Magnus Uggla fjolla? Du har inte skrivit vad du har votat, säkert homo Redigerad 22 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Röstade bi för att jag kan bete mig bögigt mot polarna (lovar att det inte betyder nåt) på skämt sådär. Men jag föredrar tjejer och spanar in dom efter gympan även om jag är tvungen att ''spana in'' det motsatta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bdullha Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 VOTE: Hetro... om man älskar sig själv är man homo då eller?? Nej, då är man egosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Det var nån som skrev så tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 De som röstat homo eller bi, varför skriver ni inte? Ja skrev. Är dock inte säker helt på om jag är bisexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ni som garvar eller ger kommentarer till de som faktiskt kommit på sin sexuella läggning och erkänner den på ett forum...håll käften...även om det är ganska anonymt på ett forum så är det ändå grymt modigt att kunna erkänna en sån sak...tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Fan kom du ifrån da, din jävla Magnus Uggla fjolla? Du har inte skrivit vad du har votat, säkert homo Hurså? Har'u nåt emot homosexuella? Och om jag nu é bög så skäms jag inte på något vis över att berätta det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hurså? Har'u nåt emot homosexuella? Och om jag nu é bög så skäms jag inte på något vis över att berätta det. Jag tycker lite synd om dig faktiskt. Det är ju inte första gången folk tror att du är bög.. Men somsagt, det är ju inget fel med att vara det. Inga jobbiga komentarer, tack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 (redigerad) det är ju inget fel med att vara det. Nej, för alla är lika mycket värda. Det spelar ingen roll om man är tjock eller smal, gamal eller ung, kort eller lång, har åt helvete äcklig andedräkt eller har rutiga gardiner, äter kycklingen rå eller brukar smygrunka på bussen. Alla är vi människor, som ska leva hand i hand - i harmoni - för att lyckas ha död på all destruktiv hat. BTW: Jag är bög Numba' one, as i told you marsipangrisar earlier. Come und bit me in my aschloch (stavningsproblem?)... Redigerad 22 mars, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Jag tycker lite synd om dig faktiskt. Det är ju inte första gången folk tror att du är bög.. Men somsagt, det är ju inget fel med att vara det. Inga jobbiga komentarer, tack. Vrf tror dom det? Rätt många killar lyssnar på Magnus Uggla känner 3 stycken som jag umgås med dagligen. Om det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ja skrev. Är dock inte säker helt på om jag är bisexuell. Fuckin-a. Någon som står för sina "åsikter"! Sådant skall berömmas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Fuckin-a. Någon som står för sina "åsikter"! Sådant skall berömmas. Nej men alltså jag är mer hetero än gay men jag har haft många tankar som är visar att jag är gay men vafan ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 En del människor blir ju bisexuella eftersom dem inte kan få nåt av det ena könet Av min erfarenhet är jag 99,531% hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vrf tror dom det? Rätt många killar lyssnar på Magnus Uggla känner 3 stycken som jag umgås med dagligen. Om det är därför. "Kort sagt, nej inte så bra. För vara som andra det måste man va.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts