Fireblade Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Ja, man kan ju undra vad du är för en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vote: Jag är väldigt Hetero. Eller, nej jag är nog lite mer feminin än andra, men jag är tamefan inte bög för det. Och visst är det väl inte speciellt bögigt att raka sig under armarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vote: Jag är väldigt Hetero. Eller, nej jag är nog lite mer feminin än andra, men jag är tamefan inte bög för det. Och visst är det väl inte speciellt bögigt att raka sig under armarna? Det beror ju på i vilket syfte du gör det, finns det något? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det beror ju på i vilket syfte du gör det, finns det något? Jag har flera väldigt bra syften, faktiskt:Jag är väldigt hårig av mig, alltså är armhåls-håren cirka 5-6 sm långa om jag inte skulle göra något åt dem. och det är ju äckligt.det luktar godaredet är väldigt fult med håriga armhålordet känns en väldans massa fräschare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Män ska vara håriga. Raggarsträng ska det va! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Och visst är det väl inte speciellt bögigt att raka sig under armarna? I sådana fall är det bögigt att ha sex, ta på sig kläder, prata, äta... you name it. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Män ska vara håriga. Raggarsträng ska det va! Ja, en sån har jag verkligen. Vet dock inte om jag vill ha kvar den.. Jag känner att den inte riktigt hör till min kropp ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Då jag har flickvän och efter mina 15 långa år så är jag ganska säker. Vote: Hetero Få se nu. Då har du lekt med tjejer hela jäkla livet. Jag har nog gjort det nån gång förr i tiden men fanimej inte hela livet...GAYVARNING!!! Jag skriver så för att en jag känner gör så och han...är gay! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Få se nu. Då har du lekt med tjejer hela jäkla livet. Jag har nog gjort det nån gång förr i tiden men fanimej inte hela livet...GAYVARNING!!! Jag skriver så för att en jag känner gör så och han...är gay! Han skrev inte att han har lekt med tjejer hela livet utan att han har flickvän och är säker efter hans 15 år långa liv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Dagens ungdom är lat... Mjo, utan tvekan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hemligt Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Bi är jag rätt så säker på.. (Inte min riktiga användare, skapade denna och postade för att inte bli avslöjad irl) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Bi är jag rätt så säker på.. (Inte min riktiga användare, skapade denna och postade för att inte bli avslöjad irl) Lol du vet att admins/mods kan kolla vem din riktiga användare är ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Lol du vet att admins/mods kan kolla vem din riktiga användare är ? De kollar upp ip. Men en varning borde han allt få. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 MASSAGE? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 He he he he hetro, just nu iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Eftersom fitta är det bästa som finns...(fysiskt)...så är ajg nog hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hemligt Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Gizmo91 & Zack; använder proxy så dom kan inte se min riktiga ip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Gizmo91 & Zack; använder proxy så dom kan inte se min riktiga ip CARE. Jag är hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 De som röstat homo eller bi, varför skriver ni inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 De som röstat homo eller bi, varför skriver ni inte? Det é kanske bara någon som löjlar sig? Eller så vill de inte? Eller så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts