alexzander Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 VOTE: Hetro... om man älskar sig själv är man homo då eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vote: Hetero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hetero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag är ganska säker på att jag är heterosexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 .vote: Heterosexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Jag är sexuell. (Kul va?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 om man älskar sig själv är man homo då eller?? Det heter Egosexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hetro. Fast jag vet inte nu, jag har ju långt hår, jag kanske är homo i så fall =/ Får väll ta å klippa mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Är rätt 100% säker på att jag är hetero. tycker det är läskigt att se andra snoppar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Är rätt 100% säker på att jag är hetero. tycker det är läskigt att se andra snoppar Det kallas penisavund, grabben. Och jag är ledsen om du inte vill höra det här, men du är förmodligen homosexuell. Japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hetro. Fast jag vet inte nu, jag har ju långt hår, jag kanske är homo i så fall =/ Får väll ta å klippa mig... Varför skulle man vara det pga långt hår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 För att det är fler tjejer än killar som har, rockstjärnorna kan väl vara ett undantag så länge det är hmm...ovårdat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det kallas penisavund, grabben. Och jag är ledsen om du inte vill höra det här, men du är förmodligen homosexuell. Japp. Förmodligen är du bara rädd för att vara ensam bög här så du måste kalla andra det med för att inte känna dig ensam. nej jag är inte bög, jag har tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Förmodligen är du bara rädd för att vara ensam bög här så du måste kalla andra det med för att inte känna dig ensam. nej jag är inte bög, jag har tjej Synd att spräcka din bubbla med okka har också flickvän.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Är hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 VOTE: HETERO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hetero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Då jag har flickvän och efter mina 15 långa år så är jag ganska säker. Vote: Hetero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hetero.. Även om jag gärna lurar andra att jag är gay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Det är jävligt roligt att leka gay ibland, prqata femenimt i affärer och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts