Zack Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Men dhöööö. Han sa ju det ju. Hallå. Så jävla mog1. Ich habe lust för damer. Jag tror han ljög för att passa in, han verkar lite inställsam den där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Jag tror han ljög för att passa in, han verkar lite inställsam den där. Det är nog inte att utesluta, nej. Ich bin mupp. Hehu. Nu tror jag att jag tryckte på homosexuell-alternativet. Vad busigt. Redigerad 20 mars, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Men dhöööö. Han sa ju det ju. Hallå. Så jävla mog1. Ich habe lust för damer. Vafan, det var mer en "har du tjej okka, giud vad kul-fråga!" Fan vilka reaktioner en sån fråga kunde väcka då, inställsam vet jag inte om jag är, jag tyckte bara det var kul att okka hade flickvän. Säger alltid vad jag själv tycker, så nej vafan, jag är inte inställsam.. Säg inte så Edit. Vänta lite nu, trodde Zack att jag var gay? Det får du gärna tro om såp är fallet Redigerad 20 mars, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Vafan, det var mer en "har du tjej okka, giud vad kul-fråga!" ...Och jag förstod det, men valde att leka mongo-Corleone-fanskaps-jävla-as-fis... Typ. Jag tror att Zack ifrågasatte okkas sexuella läggning. Redigerad 20 mars, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Heterosexuell.. Har du tjej okka? Tihi, gulligt va? Electronica, one thing led to another. Dotshop, mina vänner. Det löser mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 ...Och jag förstod det, men valde att leka mongo-Corleone-fanskaps-jävla-as-fis... Typ. Jag tror att Zack ifrågasatte okkas sexuella läggning. Okej så jag missuppfattade allting och skrev ett helt inlägg som besvarade frågor som aldrig ställts? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag tror att Zack ifrågasatte okkas sexuella läggning. Bara för att jag har penisar som avatarer? Nigga, give me a break... Heho, he...ehrm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero 4 life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag tror att Zack ifrågasatte okkas sexuella läggning. Nej! Jag menade flickvän? Eller, hmm... Men hey! Eller alltså. Kanske fredag... PENIS! ... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Bara för att jag har penisar som avatarer? Nigga, give me a break... Heho, he...ehrm... Vi dömer inte dig för det, för alla är lika mycket värda, oavsett om man är gul, svart, vit, hetero, bögjävel, en morot, har kortväxt pubeshår, skriver spamartade inlägg på webbforum, röstar blått, äter mask, torkar håret eller brukar ha "camsex". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vi dömer inte dig för det, för alla är lika mycket värda, oavsett om man är gul, svart, vit, hetero, bögjävel, en morot, har kortväxt pubeshår, skriver spamartade inlägg på webbforum, röstar blått, äter mask, torkar håret eller brukar ha "camsex". Kul, jag är/har inget utav det. Eller, spam. Hrm. Möjligtvis. Hrm. H. NEJ! Bokstäverna försvann. ? Usch, inte såhär igen. Bugger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jesus, vad ovanliga röstresultat. De var ju verkligen inte väntade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Öhm, röstade på bi-, men är kär i tjejer, har en flickvän och, öhm, aldrig varit kär i en kille. Men, hey. Hah, får en bild i skallen av okka och en Joan Baez-kopia i en lummig oas någonstans i San Francisco. Good times. @ 'Ze Poll: Har hittills bara gått igång på töser, så jag får väl glädja bibelslavarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hah, får en bild i skallen av okka och en Joan Baez-kopia i en lummig oas någonstans i San Francisco. Good times. @ 'Ze Poll: Har hittills bara gått igång på töser, så jag får väl glädja bibelslavarna. Du har aldrig sett mig i en rosa stringbikini.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Okka (AHAHHA STORT O!) Har du tvingat på lite My bloody Valentine eller vad de nu hette på henne? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Okka (AHAHHA STORT O!) Har du tvingat på lite My bloody Valentine eller vad de nu hette på henne? Det var så jag fick henne. 12 minuter kakafoni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetro - Har dock långt hår (inte för att det har nåt med nåt att göra men ändå) Precis. Det har inte med saken att göra...nu är det uppklarat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero här med, även fast stell är sjukt svår att motstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero här med, även fast stell är sjukt svår att motstå. Vårt förhållade är inte homosexualitet. Vi är bara sommargays. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts