kebabkurt Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Självklart, och jag tvekar inte en sekund på att ge dig din sista varning. Hey, vad har du emot mig egentligen !? Påpekar igen, är hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tillräckligt för att veta att jag är heterosexuell, eller hur? Om det nu intresserar dig så kom jag i puberteten i tidiga tolvårsålder, så jag har väl cirka 4-4½ år erfarenhet av det. Innan du ens kommer på tanken så kan jag ju säga att jag inte försöker dölja min egentliga läggning - jag är hetero, inget annat. Kej? Faktumet att du är hetro ifrågasatte jag inte, men du har inte varit det i 16 år. Jeje en meningslös notis bara, jag fattade mycket väl vad du menade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hey, vad har du emot mig egentligen !? Lika mycket som du har emot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Faktumet att du är hetro ifrågasatte jag inte, men du har inte varit det i 16 år. Jeje en meningslös notis bara, jag fattade mycket väl vad du menade. Förtydligande är jätteskoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Ja du är ju ihop med en jag känner...vars namn du lagt ut på nätet ... Käften, du vet inte vem jag pratar om. Jag har aldrig i mitt liv lagt ut efternamn på en person. Fortsätter du prata nonsens sådär så... Golar jag Jag skulle fan kunna polisanmäla trådskaparen för olaga hot dessutom. Redigerad 20 mars, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag borde vara Hetro. Jag tänker på tjejer, jag blir kär i tjejer, jag fantiserar om tjejer. Så, jag tror jag är hetro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero... SKoj att "böga" sig... Men jag är hetero. Och Bashil... Vad fan, har hårlängden med sin sexuella läggning att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jamen det är ju oftast tjejer som har långt hår. Känner mig lite tjejig som har. Men då jag aldrig kollar bögporr (med undantag från ett vidrigt High Chaparall avsnitt) så är jag nog inte i riskzonen. Men jag kan avslöja att jag har 2 bögar i min skola och dom hänger bara med varandra. Och nej det är inte därför jag tror att dom är det men den ena kände jag lite längre och han har alltid varit lite fagig menmen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Så, jag tror jag är hetro. Har svårt att tro det faktiskt. Däremot kan jag gissa på att du är hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hur är man Bi bara för skoj skull? T: Otroligt hetero.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Rak som fan Heterosexuell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetro - Har dock långt hår (inte för att det har nåt med nåt att göra men ändå) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Bisexuell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Jag är heterosexuell, hade visserligen vart roligt att rösta på homosexuell för att se om det väckte några reaktionerna.. men, jag orkade inte. Redigerad 20 mars, 2006 av Ace Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag är heterosexuell, hade visserligen vart roligt att rösta på homosexuell för att se om det väckte några reaktionerna.. men, jag orkade inte. Dagens ungdom är lat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Faktumet att du är hetro ifrågasatte jag inte, men du har inte varit det i 16 år. Jeje en meningslös notis bara, jag fattade mycket väl vad du menade. Ze latency period! The Dude och Freud, ligger där på toppen. Öhm, röstade på bi-, men är kär i tjejer, har en flickvän och, öhm, aldrig varit kär i en kille. Men, hey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Heterosexuell.. Har du tjej okka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Är Heterosexuell. tihi Bashil: Har du ågonsin haft någon sexuell dragning till killar? Har du blivit upphetsad av att kolla på killars könsorgan? Om inte i såna fallet, hur kan du då kalla dig bi-sexuell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Heterosexuell.. Har du tjej okka? Men dhöööö. Han sa ju det ju. Hallå. Så jävla mog1. Ich habe lust för damer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts