Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag själv beter mig oftast rätt gay + att jag är klen och långhårig (typ). Men inuti mig är jag nog hetero. Vote: Bisexuell iallafall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jävligt mycket hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag är Hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tror? Jag vet att jag är hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tss, ni vet nog inte. Var ärliga nu jag röstade ju tillochmed på bi för..för skojs skull Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Omg.. Hetero ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Heterosexuell, men å vad jobbigt. Måste vi diskutera detta i två trådar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tss, ni vet nog inte. Var ärliga nu jag röstade ju tillochmed på bi för..för skojs skull För skojs skull? Seriös poll det blir då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Alla röstar ju hetero. Det är ingen större likhet mellan trådarna för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Alla röstar ju hetero. Det är ingen större likhet mellan trådarna för den delen. Har du velat klart nu? Jag e iaf hetero. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja du är ju ihop med en jag känner...vars namn du lagt ut på nätet ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tss, ni vet nog inte. Var ärliga nu jag röstade ju tillochmed på bi för..för skojs skull Efter 16 år är jag väldigt säker på min sexuella läggning. Män är inget som intresserar mig på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Alla röstar ju hetero. Det är ingen större likhet mellan trådarna för den delen. På det här homofobiska forumet är det väl inte många som vågar annat, man lär ju bli betraktad som mentalsjuk. Föresten så är det inte många som erkänner sig homosexuella i den åldern som de flesta ligger på här. Curly: Om du är sexton har du bara haft ca 1-5 år av sexuell läggning... Redigerad 20 mars, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kebabkurt Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Sjukt hetero e jag. Neeej ! Azore har blivit über mod GHAAR ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hetero.. hittils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Curly: Om du är sexton har du bara haft ca 1-5 år av sexuell läggning... Tillräckligt för att veta att jag är heterosexuell, eller hur? Om det nu intresserar dig så kom jag i puberteten i tidiga tolvårsålder, så jag har väl cirka 4-4½ år erfarenhet av det. Innan du ens kommer på tanken så kan jag ju säga att jag inte försöker dölja min egentliga läggning - jag är hetero, inget annat. Kej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Neeej ! Azore har blivit über mod GHAAR ! Självklart, och jag tvekar inte en sekund på att ge dig din sista varning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts