Hotring-Racer Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Hur tror ni Driver 3 kommer att bli? Har sett lite screens på på det spelet. Man kan bla. köra i Istanbul. Den andra staden är Miami. Hmm...låter bekant. Den tredje har jag glömt namnet på tyvärr. Vet nån annan? Gran Turismo 4 har tagit tid att utveckla och lär nog ta ett tag till. Jag tror att vi kan förvänta oss ett fantastiskt spel från Polyphony Digital, för de tidigare titlarna har ju inte skämts för sig! Destruction Derby 4: Ett askul bilvåldspel som kan bli hur underhållande som helst på PS2. Fler intressanta titlar är på g, så jag ska nog börja spara pengar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 den tredje är Nice Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 den tredje är Nice i frankrike? mycket backar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts