Patrik Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja, vad tycker du? Ska vi ha kvar kungen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 VEt inte/Bryr mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja! Lätt! Tycker det är helt fel att bara för att man råkar bli född ska man få så in i helvete mycket pengar. Republik FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja, sparka ut honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Japp. Det enda jag vet han gör är att köpa bilar, köra dessa för snabbt, och sedan krocka dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag vill ha bort kungen. Varför slösa så mycket pengar på något så oviktigt, tänk på barnen i Somalia med sina uppsvälda magar och flugfyllda kroppar. Gör kungen verkligen så mycket reklam för Sverige att det är värt att satsa alla dessa pengar på honom? Vem bryr sig om en glasögontönt med dysleksi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Ni menar nej, right? Vote: Nej Bättre med republik, kungen gör ju inget annat än klipper band och åker Porsche. Redigerad 20 mars, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Du menar nej, right? Vote: Nej Bättre med republik, kungen gör ju inget annat än klipper ban och åker Porsche. Vad pratar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nej MEN han kan ju sluta käka upp våra skatte pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vad pratar du om? @ Vill du ha kvar kungen? Ja, sparka ut han. Det pratar jag om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ni menar nej, right? Vote: Nej Bättre med republik, kungen gör ju inget annat än klipper ban och åker Porsche. "Ska Sveriges kung bort?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ni menar nej, right? Vote: Nej Bättre med republik, kungen gör ju inget annat än klipper ban och åker Porsche. Frågan är om han ska bort tycker det, anledningarna är desamma som nämnts ovan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Men det står ju olika, w/e xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nej, Knugen ska stanna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tycker Sverige ska vara en republik. Monarki är föråldrat och har inget syfte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Råkade rösta nej men jag tycker ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Nej, Knugen ska stanna! Får man fråga varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ut med honom på gatan! Med hans 80 miljoner per år köper han bara BMW bilar som han krockar i sönder och sen kräver han mer pengar.... moron! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Vet ej... bryr mig inte om vi har kung, president, taliban, en apa som sitter där och gör konstiga saker eller en myrslok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts