Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja, går det? Ratten vet jag att den funkar, men när man använder pedalerna så kollar man bara antingen upp (gasen) eller ner (bromsen). Någon som vet om man kan ha gas som vanligt, och isf var man ställer in det? Har försökt med redfine controls... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Borde vara ganska svårt å styra CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Borde vara ganska svårt å styra CJ Tja ... han går när man gasar. Dessutom finns det "pilar" på ratten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Haha Redigerad 20 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har kört med min ratt, använde då pedalerna till det dom ska användas. Minns inte om jag behövde ställa in, men min inställningsknapp heter i alla fall Remap. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har kört med min ratt, använde då pedalerna till det dom ska användas. Minns inte om jag behövde ställa in, men min inställningsknapp heter i alla fall Remap. Inställningsknapp? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Inställningsknapp? O.o Ja, du frågade var man ställer in det!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Ja, du frågade var man ställer in det!? Alltså ... i spelet? You've lost me. Redigerad 20 mars, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Alltså ... i spelet? You've lost me. På min ratt finns det en knapp som heter Remap, den använder i alla fall jag när jag ska ändra funktioner på alla knappar, spakar och pedaler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hell, Jazz. Skaffa det till PS2 istället så fixar det sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) På min ratt finns det en knapp som heter Remap, den använder i alla fall jag när jag ska ändra funktioner på alla knappar, spakar och pedaler. Har tydlingen ingen sådan ... jaja. @ Bashil Först köpa en ny ratt, sen ett GTA SA till Ps2, sen en Ps2? Nej, jag tror jag avstår. Redigerad 20 mars, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har tydlingen ingen sådan ... jaja. Då kan jag inte hjälpa dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har tydlingen ingen sådan ... jaja. @ Bashil Först köpa en ny ratt, sen ett GTA SA till Ps2, sen en Ps2? Nej, jag tror jag avstår. De dära går på typ 3k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Är det till PC? Då borde det la fungera om du bara går in i kontroller inne i spelet och ändrar gasen till [upp] och bromsen till [ner]. Sedan kan du väll ha tita upp på [W] då och ner på . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Är det till PC? Då borde det la fungera om du bara går in i kontroller inne i spelet och ändrar gasen till [upp] och bromsen till [ner]. Sedan kan du väll ha tita upp på [W] då och ner på . Om det vore så enkelt Den reagerar när man väljer styrningen, tex drar ratten åt höger eller vänster så ändras det till ex X el Y. Dock gör inte pedalerna det, men dom funkar in-game ändå, fast på fel sätt. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Om det vore så enkelt Den reagerar när man väljer styrningen, tex drar ratten åt höger eller vänster så ändras det till ex X el Y. Dock gör inte pedalerna det, men dom funkar in-game ändå, fast på fel sätt. ^^ Åå, då var jag inte ensom att ha det här problemet då.. Det är exakt så för mig. Man kan välja att gasa med knapparna, men det är ju liksom inget skoj.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Åå, då var jag inte ensom att ha det här problemet då.. Det är exakt så för mig. Man kan välja att gasa med knapparna, men det är ju liksom inget skoj.. Sabbar poängen med att glida ... roll' the streets. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wallemart Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Jag har ett program som heter SAAC (San Andreas Advanced Controls tror jag) Där kan du ändra i princip vad du vill i kontroll väg. Ladda ner: SAAC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_johan Skrivet 25 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 mars, 2006 Hmmmm min ratt och pedaler funkar inte fast än ja trycker på gasen men när man åker bil funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts