Azore Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Har aldrig i hela mitt liv köpt en DVD. Okej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Almost Famous! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 28 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 mars, 2006 Happy Gilmore For centuries, golf has been a gentleman's game. A game of tradition, etiquette and, above all, sportsmanship. Until now. Adam Sandler stars as Happy Gilmore, a hockey player skating on thin ice who discovers that his wicker slap shot easily converts into a crushing 400 yard tee shot with the potential for big bucks. Happy's career takes a 180 degree swing and lands him on the Pro Golf Tour, where he's about to turn the gentleman's game into a contact sport. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 29 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 mars, 2006 GLADIATOR !!! BRAVEHEART !!! THE GREEN MILE !!! ARMAGEDON ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ögat av Tiger'n! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Ögat av Tiger'n! Tigerns öga blir dock den svenska titeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Tigerns öga blir dock den svenska titeln. Aha, jag har alltid trott att det var ''Ögat Av Tiger'n'' sen två år tillbaka. Hmf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Lock Stock & Two Smoking Barells - Så jävla skön engelsk gangsterkomedi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Någon som vet vart man akn köpa filmen "Rock n' Roll highschool"? Måste ju bara se denna film! (altså den med ramones) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Jag kommer säkert att få skit för det här nu men... Final Fantasy VII: Advent Children. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Last.Girl.Standing.Xxx.Dvdrip.Xvid-Divxfactory.[L1onetwork.net] Näämen typ Stalingrad, menace II society, osv... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oskaroskar Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Crash är en fruktansvärt bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 30 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 (redigerad) Någon som vet vart man akn köpa filmen "Rock n' Roll highschool"? Måste ju bara se denna film! (altså den med ramones) Testa i webhallen ? vet inte annars Jag kommer säkert att få skit för det här nu men... Final Fantasy VII: Advent Children. varför då ? jag gilalr final fantasy Redigerad 30 mars, 2006 av YooSho Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Pokémon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 30 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 mars, 2006 Battle Royale. Världens bästa japanska film (Tätt följt av Kung Fu Hustle), kanske världens någonsin bästa film. Alla borde se den! Japansk film rules! DRIVER DU MED MIG!??!?! Är det min special edition som det var så att han killen, den onde läraren typ blev pepprad i bröstet med 395 skott och efter det går till sin mobil och svarar? I slutet alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Ice Age 2 Btw var och såg den idag och det finns bara ett ord att säga till den (tkr jag) R O F L den var helt okej faktískt fast ett minus är alla små ungar på biografen som skrattar när det kommer upp reklam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wiken Skrivet 31 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 mars, 2006 Colleteral med Tom Cruise och Jamie Foxx e hyffsad.. replik ur filmen : "you killed him!" "no i shot him, the bullet and the fall killed him" och okka måste bara tillägga även om det är högstadie klyschor på gladiator och liknande filmer, så är gladiator fortfarande bland dom bästa ja sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts