Patrik Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Battle Royale. Världens bästa japanska film (Tätt följt av Kung Fu Hustle), kanske världens någonsin bästa film. Alla borde se den! Japansk film rules! Haha, glömde Kung Fu Hustle. Japanska skräckfilmer äger. Hatar när det hela tiden kommer amerikanska kopior. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 München, Schindler's List, Lords of Dogtown (För skate-intresserade iallafall), Boyz'n the Hood och Don't Be a Menace to South Central While Drinking Your Juice in the Hood (aka. Ghetto Blaster). Finns visserligen jäkligt många fler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Blazing Saddles, Goodfellas och Dr. Strangelove är tre filmer som man bör se någon gång i livet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Peter Jacksons två första filmer är ett måste, Bad taste (som förövrigt tog 4 år att göra med en handkamera) och Braindead (en riktigt kul zombiefilm). Sen har vi den bästa av dom bästa Mean Machine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Pulp Fiction Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Battle Royale. Världens bästa japanska film (Tätt följt av Kung Fu Hustle), kanske världens någonsin bästa film. Alla borde se den! Japansk film rules! Den har jag också sett, jävligt intressant. Undra hur det skulle bli om man gjorde så i verkligheten? Borde jag fan testa, om några år Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Blazing Saddles Haha, wtf Se hellre den gamla versionen av The Producers. Prislöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jadu, Dude Where's My Car? Är Jäkligt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Haha, wtf Se hellre den gamla versionen av The Producers. Prislöst! Ska göra det snarast. Mel Brooks är the man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ska göra det snarast. Mel Brooks är the man. You betcha! DVD-box is the shit. http://static.tv4.se/imagesdb/editor/tv4noje/B5CDFC43-8697-405B-9E3F-8152C77C0F33.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Har aldrig i hela mitt liv köpt en DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ingen får dissa Toy story. Den är en gräjjt måste-se-film-trots-att-den-inte-är-det-minsta-kult-utan-bara-mysig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Saving Private Ryan, Scarface, Leon, LOTR(alla), Star Wars(alla), Rush Hour 1&2, Windtalkers, Mulan, Lejonkungen, Robin Hood, Aladdin, The Punisher, American History X, Eurotrip, Dum och Dummare. Kommer inte på några mer för tillfälligt. Redigerad 21 mars, 2006 av Moroni_Family Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Gudfadern bör man väl rimligtvis sitta igenom en gång i livet. Taxi Driver likaså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Waking Life (obs! Bara för seriösa tänkare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Waking Life (obs! Bara för seriösa tänkare) Den verkar bra. Ska nog skaffa den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Schindler's List är verkligen ett måste. Sen har Steven Spielberg ett stort förflutet. Många bra filmer. Är det den där filmer när dom hänger upp en jude i ett träd när det är 40- grader och häller kallt vatten på honom ? För jag såg en sån fim för ett tag sen och sen så har jag alltid velat se den igen, men jag har glömt bort vad den heter. Är det den ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Är det den där filmer när dom hänger upp en jude i ett träd när det är 40- grader och häller kallt vatten på honom ? För jag såg en sån fim för ett tag sen och sen så har jag alltid velat se den igen, men jag har glömt bort vad den heter. Är det den ? Mycket möjligt. Jag minns inte exakt den scenen, eftersom jag inte sett filmen på ett par år just nu. [sPOIL]Dom starkaste scenerna jag minns från filmen är när dom små barnen gömmer sig i skitrännan, och när den lilla flickan med röd jacka åker upp på högen av lik på ett rullande band eller dylikt. [/sPOIL] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Didier Sachs Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Mycket möjligt. Jag minns inte exakt den scenen, eftersom jag inte sett filmen på ett par år just nu. [sPOIL]Dom starkaste scenerna jag minns från filmen är när dom små barnen gömmer sig i skitrännan, och när den lilla flickan med röd jacka åker upp på högen av lik på ett rullande band eller dylikt. [/sPOIL] Tror ni att den finns att hyra på dvd ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Tror ni att den finns att hyra på dvd ? Mycket möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts