^MeTaNoLiC^ Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 .någon som kan tipsa om en sådan "skärmsläckare"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hurdan menar du? När datorn stått orörd ett tag, startas ett program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad är det för program du vill öppna? Vilket som helst? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hurdan menar du? När datorn stått orörd ett tag, startas ett program? precis.. Vad är det för program du vill öppna? Vilket som helst? :S ett program som zoomar in msn/icq så jag ser vem som skriver till mig från tv-soffan nu har jag iofs ordnat så jag styr zoomen från fjärrkontrollen jag har till winamp/tv-kortet osv. men ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xogede Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Annars är det ju bara att döpa om programmet till vadsomhelst.scr och välja det som skärmsläckare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Annars är det ju bara att döpa om programmet till vadsomhelst.scr och välja det som skärmsläckare... .hmm.. det gick visst.. fast funkade inte så bra med just detta programmet för det vara bara dess huvudfönster med inställningar osv. som startade och inte själva zoomfunktionen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts