Dee Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag vet att jag borde skriva och fråga i CS-tråden om detta, och det har jag gjort, men jag vill ha svar snabbt. Hur gör man om man vill kunna spela CS 1.6 på Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du behöver Steam. http://www.steampowered.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du behöver Steam. http://www.steampowered.com/ Tack för svaret... nu har jag ytterligare en fråga: Måste man registrerea CS för att kunna spela på Internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Ja, du måste registrera din CD- key via Steam för att det ska vara giltigt. Redigerad 19 mars, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja, du måste registrera din CD- key via Steam för att det ska vara giltigt. Jag har hittat CS i busken finns det nåt sett att få tag i en CD-key? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vad tror du? Nej. Och om vi skulle säga så är det uppmaning till warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Men CS kostar bara en liten fjantsumma, så det lär knappast bli ett stort hål i plånboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ok. Jag höll på i ca. 1-2 dagar med att försöka cracka 1.6 så att det gick att spela på internet utan cd-key - utan att lyckas. Det jag lyckades åstadkomma var att spela på crackade cs-serverar med rumäner och polacker men det var inte kul så jag tog mig i kragen och satt ett tag och tänkte - för omväxlingsskull - och kom på att jag faktiskt hade ett steam acc sedan många herrans år tillbaka, eller i alla fall när steam kom. Därefter så kunde jag lira lagligt. Så om jag drar en liten slutsats, va. Köp en cd-key eller så önskar jag dig lycka till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Kan jag köpa en cd-key utan sj spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Kan jag köpa en cd-key utan sj spelet? Vad skulle du tjäna på det? Lämna datorn en timme, ta bussen till stan, köp halflife, åk hem, installera, klart. Kostar inte mer än en hundring numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag har hittat CS i busken finns det nåt sett att få tag i en CD-key? En fråga. Hur kan du hitta CS i "busken?" Steam laddas ner GRATIS, och är inte warez. Men du måste ha en giltig CD-key för att kunna registrera CS 1.6 till ett STEAM acc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Men jag har redan CS, lite onödigt att köpa HL då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Men jag har redan CS, lite onödigt att köpa HL då? Tjena igen. Du kan köpa bara keyn från steams hemsida .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Men jag har redan CS, lite onödigt att köpa HL då? Du måste ja köpa de för att få cd keyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Men jag har redan CS, lite onödigt att köpa HL då? Bestseller versionen av HL funkar inte nåmer har jag hört. Iaf så stämmer det att en stor del av CD-keysen från de spelen inte fungerar. Condition Zero, CounterStrike 1 Anthology, eller HalfLife 1 Anthology är väl de du har att välja mellan när du ska ut och handla. Men har du tillgång till Konto/kreditkort, så handla genom steam. Smidigast och billigast. (om du nu inte är beroende av att ha ett coolt CSfodral i hyllan som du kan visa upp för polarna) Redigerad 19 mars, 2006 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Tänk efter ifall du har något äldre Steam-spel. En polare hittade sitt gamla Half-Life Blueshift och använde den CD-keyn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 F*n vad folk ska krånga till saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det är förjävligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Köp spelet bästa sättet , min kompis har crackat de han kan bara lira på ca 100 server som är crackade Och han vill köpa ett av mig och jag säger nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Köp spelet bästa sättet , min kompis har crackat de han kan bara lira på ca 100 server som är crackade Och han vill köpa ett av mig och jag säger nej En server som är crackad? HAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts