samuelszon Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Jag vet att det finns en länk till alla låtar, men eftersom jag inte vet namnen på låtarna känns det meningslöst att gissa. 1. The Chakachas - Jungle Fever Den är med i denna trailer. http://www.rockstargames.com/sanandreas/tr...ailersmall.html 2. Frankie Knuckles - Your Love Tror att jag listade ut det, de sjunger 'I need your Love' i den. Brukar spelas på en klubb i San Fierro och andra klubbar tror jag oxå, speciellt när man kör danstävling. Brukar även spelas på SFUR. Låter som någon harpa av nåt slag eller.. Nej, där hade jag nog fel. Inte mycket sång i den i alla fall, melodin spelas i ganska många toner och är väl nån.. ja, harpa (lol?) Kom med förslag. 3. Kool and the Gang - Hollywood Swingin Spelas när man dansar i ett uppdrag i Los Santos, när du ska sno en bil med en DJ-anläggning i. De sjunger klart och tydligt 'Hey hey hey' i låten. Hm, var nån mer men kommer inte på. Återkommer isf. Edit: Bara 2:an som fattas. Kom igen gott folk, vad heter den? Redigerad 24 mars, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 3:an är Hollywood Swingin' med Kool and the Gang. 2:an har jag på tungan, kan hjälpa dig snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Tack! Skriv så fort du vet vad den heter! Ettan någon? Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Hmm, har faktiskt inte hört ettan på nån radiokanal, vet inte heller va den heter ...Men ja har hela soundtracket, så ja kan kolla Redigerad 20 mars, 2006 av xenon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 21 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Har hört den några gånger, det är jag säker på. Men känner igen den bäst ifrån trailer som jag bifogade. Skön är den iallafall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 1:an är Jungle Fever med Chakachas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 22 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 1:an är Jungle Fever med Chakachas Ååh, tack tack tack! En av de skönaste låtarna, helt klart! 2:an någon? Du visste väl nästan GTApimpfoolife, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Ååh, tack tack tack! En av de skönaste låtarna, helt klart! 2:an någon? Du visste väl nästan GTApimpfoolife, eller? Kommer på när jag hör den. Men jag orkar inte höra den nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts