hubbert Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Mitt liv som hund som man fick med TV-bilagan till Expressen tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Aa. 3 filmer med 4 skivor till varje. Jag köpte dem på lite olika ställen men alla 3 finns på Ginza för 299 kr stycket. Jaha, okej... trodde att du köpte boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Senaste inhandlade DVD: CKY - Triology Den är skitbra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 I helgen köpta jag min första film för egna pengar: King kong (159 kr), var ganska bra, men knappast värd pengarna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 I helgen köpta jag min första film för egna pengar: King kong (159 kr), var ganska bra, men knappast värd pengarna Såg den på bio för 110 :-, plus att jag betalade min kompis biljett!! Dyrt, och inte värt det. Men det är en bra film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Såg den på bio för 110 :-, plus att jag betalade min kompis biljett!! Dyrt, och inte värt det. Men det är en bra film. Jo, spelet är bättre (och det lånade jag och klarade ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 King of the Ants Evil Dead - Book of the Dead Nightmare City (Holländsk samlarutgåva) The Dead Next Door (Uncut) The Return of the Living Dead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Death - Live In L.A. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Det var länge sen jag köpte en film. Rat Race måste varit den senaste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2006 Fight Club The Usual Suspects The Machinist Don't drink and drive - Rufus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Mission Impossible 1 & 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
danzic Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Family guy boxen från kina. Annars fick jag Van Helsing och Gingerdead man från min syrra från ryssland. har bara sett lite av Ginerbread man, som handlar om en pepperakaka som blir riktig å dödar folk. Filmen jag har, finns det ingen text på , och den är dubbad till ryska med samma ryska gube som dubbar ALLA röster. Suger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2006 Fight Club The Usual Suspects Don't drink and drive - Rufus Underbara filmer the machinist föll mig dock aldrig i smaken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Fight Club The Usual Suspects The Machinist Don't drink and drive - Rufus Är du tillbaka? The Machinist är bra. Det är den enda av dessa filmer jag har sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 End of Days Halloween 5 (import) Rancid 58 kronor för alla tre tillsammans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Senast "inhandlade": Firewall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Hellraiser, Nyckeln till Frihet, Köpmannen i Venedig, The Lost Battalion och Hjältarna från Telemarken. Fick med Populärmusik från Vittula i Expressens bilaga för två veckor sen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2006 Family guy boxen från kina. Annars fick jag Van Helsing och Gingerdead man från min syrra från ryssland. har bara sett lite av Ginerbread man, som handlar om en pepperakaka som blir riktig å dödar folk. Filmen jag har, finns det ingen text på , och den är dubbad till ryska med samma ryska gube som dubbar ALLA röster. Suger "lite" oftopic men ändå: min släkt bor i Ryssland så man har vart där en hel del, alla filmer på deras TV är dubbade till ryska och med en ruta för teckanspråk, och så har jag några ryska filmversioner av tex. King Kong. sen har jag Madagaskar dubbad till ryska på datan, har haft rysk version av XP och så har jag några spel på ryska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Bytte bort min The Dead Next Door mot Mutation II - Generation Dead, som är en tysk nazisplatter med specialeffekter av Olaf Ittenbach som har gjort specialeffekter till några av världens våldsammaste filmer. Svårt att få tag i är filmen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2006 Hmm, den senaste filmen jag "köpte". Ähh kommer inte ihåg ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts