MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Det är annars det som gör den filmen riktigt bra, sen även att den helt totalföljer serietidningen som den är byggd på. Men jag har inte ens hört talas om den serie tidningen..o sen tycker man ju olika =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Kommer inte se den p.g.a det svart vita..säg vad ni vill jag hatar svart vita filmer... Jag också men WTF, filmen äger ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 11 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2006 Kommer inte se den p.g.a det svart vita..säg vad ni vill jag hatar svart vita filmer... Fjortis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 15 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 april, 2006 (redigerad) Idag köpte jag: Donnie Brasco Analysera Mera The Boondock Saints Commando Signs Maverick Döden på Larvfötter Hjältarna från Telemarken The Wedding Singer Blood in Blood out ...för 49 kronor stycket Redigerad 15 april, 2006 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bdullha Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Måste varit Ondskan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Idag köpte jag: Donnie Brasco Analysera Mera The Boondock Saints Commando Signs Maverick Döden på Larvfötter Hjältarna från Telemarken The Wedding Singer Blood in Blood out ...för 49 kronor stycket F-F-F femhundra spänn!!!!!!1111ettettett För några filmer! Var är mina piller? Snälla måste ha något lugnande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Fick iaf King Kong och Den tunna röda linjen idag inte sett röda linjen, ska nog se den sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 F-F-F femhundra spänn!!!!!!1111ettettett För några filmer! Var är mina piller? Snälla måste ha något lugnande! Har köpta filmer för typ 30-40 000 kronor. Det är snart 400 stycken så det kanske blir lite högre summa eftersom jag har en del limiterade specialutgåvor och sånt som är dyrare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Idag köpte jag: Donnie Brasco Analysera Mera The Boondock Saints Commando Signs Maverick Döden på Larvfötter Hjältarna från Telemarken The Wedding Singer Blood in Blood out ...för 49 kronor stycket Hm, nåt säger mig att Kalan är filmintresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Vad kan det vara för film, köper inte ofta filmer utan hyr dem oftast istället. Man ser ju inte så många filmer så många gånger. Kan inte svara på vilken film jag köpt senast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 april, 2006 Tja, den senaste filmen som jag fått på laglig väg var väl Sin City som jag fick i julklapp, och vilken sjuhelvetes bra film det var! Den helt unika stilen, fantastiskt uppdelad story och en störtskön Bruce Willies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Senaste DVD:n jag köpte var "Mullvaden i staden" Tyvärr fel film egentligen, trodde det var långfilmen, men det visade sig att filmen jag köpte innehöll kortfilmer (som jag aldrig har sett innan). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kom på vilken den senaste filmen som jag (min morsa egentligen) köpte. Det var "Wallander - Den svaga punkten" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antepanteboy Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Flightplan:-sammlar på filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Lord of War och Open Water Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Sagan Om Ringen-trilogin. Special Extended verisons. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2006 Sagan Om Ringen-trilogin. Special Extended verisons. 12-discaren? Vart köpte du den och för vilket pris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 F-F-F femhundra spänn!!!!!!1111ettettett För några filmer! Var är mina piller? Snälla måste ha något lugnande! Alla har olika intressen, istför att köpa en burk cider och ett roligt sugrör för att sedan åka och sätta sig på en parkbänk och gorma med sin gälla röst så lägger han dom pengarna på film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kricke Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 Tycker också att det är lite speciellt med nya DVD-filmer. Senast jag köpte var nog Die Hard-box och några musik-DVDs.Älskar Die Hard-filmerna, har sett dem 30 ggr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 22 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2006 12-discaren? Vart köpte du den och för vilket pris? Aa. 3 filmer med 4 skivor till varje. Jag köpte dem på lite olika ställen men alla 3 finns på Ginza för 299 kr stycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts