minigun Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Aldrig köpt en dvd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Aldrig köpt någon DVD. Bara fått eller fiskat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 7 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 april, 2006 Idag fick jag King Kong som jag hade beställt för några veckorsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Kom inte ihåg, men det var ett tag sen .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Inhandlade The Shining häromdagen, bra bidrag till min mindre mäktiga köp-DVD-samling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Köpte Happy Gilmore för nån vecka sen eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Har inte köpt en DVD på vääääldigt länge men jag hyrde Doom igår..Men den senaste jag köpte blir...ehum jag kommer inte ihåg..=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 8 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 april, 2006 Aldrig köpt en DVD-film, aldrig köpt en skiva heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Fick filmen "G - som i gemenskap" på DVD av en polare i måndags. Det var snällt av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 Senaste film till DVD jag köpte var Scarface med Al Pacino. En riktigt god klassiker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 9 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 april, 2006 King Kong ... för en krona plus porto. Haken är att du måste köpa två till innom detta året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Ronny & Ragge Still Pöking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Senaste film till DVD jag köpte var Scarface med Al Pacino. En riktigt god klassiker. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 King Kong ... för en krona plus porto. Haken är att du måste köpa två till innom detta året. Oj det hade till och med jag haft råd med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har aldrig betalat för en film det gör mina föräldrar, men iallafall, den senaste jag fått välja var Sin City, rätt sjysst film faktiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Har aldrig betalat för en film det gör mina föräldrar, men iallafall, den senaste jag fått välja var Sin City, rätt sjysst film faktiskt Åh är inte den typ svart vit eller ngt..Min kusin sa ngt sånt. Har inte själv sett den nämligen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Åh är inte den typ svart vit eller ngt..Min kusin sa ngt sånt. Har inte själv sett den nämligen.. Jo, men speciella saker såsom, en kvinnas läppar, han bils färg m.m är i färg, och det svart/vita vänjer man sig med efter ett tag, den är också väldigt rolig (om man har samma psykpatiska skadeglädjehumor som mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Fick Batman Begins och Kingdom of Heaven idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Jo, men speciella saker såsom, en kvinnas läppar, han bils färg m.m är i färg, och det svart/vita vänjer man sig med efter ett tag, den är också väldigt rolig (om man har samma psykpatiska skadeglädjehumor som mig) Kommer inte se den p.g.a det svart vita..säg vad ni vill jag hatar svart vita filmer... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 Kommer inte se den p.g.a det svart vita..säg vad ni vill jag hatar svart vita filmer... Det är annars det som gör den filmen riktigt bra, sen även att den helt totalföljer serietidningen som den är byggd på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts