Tiiiim Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Pixbo krossa AIK ! jag var den ända på hela matchen som skrek PIXBO ! alla anda jävlar va AIKare (fyfan) Stod och skrek Pixbo och Djurgården hela matchen... Nu när jag ändå snackar innebandy, är det nån som spelar innbandy här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sadda Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 ja innebandy är roligt som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Spelar i Sveriges 3:e bästa 87lag... *stolt* Klubb: BIF Fagerhult Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 jo jag spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag spelar i Duvbo IK P87 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Ja jag spelar innebandy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Skriv gärna vilken klubb oxå... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts