eliizar Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 http://www.shineatric.se/ Vad tror ni? kan det här bli nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fult att blanda Svenska med Engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Snygg. Reggad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jorrå, ska se om det finns någon mer person med liknade Photoshop skillz reggad ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fult att blanda Svenska med Engelska. Här på GTAsajten också, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Här på GTAsajten också, eller? Ja. Men här är det inte blandat på det sättet.. På den sidanär ju menyerna på engelska och "innehålls-texten" på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja. Men här är det inte blandat på det sättet.. På den sidanär ju menyerna på engelska och "innehålls-texten" på svenska. Jo, jag tycker också det är fult. Men jag tycker det ser prima ut annars. Tror jag raggar mig nån gång när jag orkar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Är det du som gjort den, eliizar? Jag tycker att, om den nu fokuserar sig på grafiker av alla de slag, borde man ju mer kunna visa upp sina verk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Är det du som gjort den, eliizar? Jag tycker att, om den nu fokuserar sig på grafiker av alla de slag, borde man ju mer kunna visa upp sina verk. Nepp inte jag, min polare som har gjort den. Jag tror det går att skicka förslag om saker när man har loggat in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts