Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fan va långt det spelet va. Klarade det tillslut. Men det måste vara ett av dom bästa onlinespelen som finns, tillsammans med dom andra spelen av samma utvecklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 20 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Hittade ett nytt spel idag, det är en blandning av frågesport och motorsport, du väljer ett stall, sen får du 3 frågor, svarar du rätt på en får du tex. 25% bättre acc. eller så, sen kör du mot andra stall på en hal snöbana, lite som toksnabbt folkrace LÄNK BTW, det krävs snabbt bredband för att inte lagga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Du kan också lära dig läsa, rabarbisch hade redan skrivit det Äsch, han editerade medan jag skrev, och jag skrev långsamt för jag spelade samtidigt ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Äsch, han editerade medan jag skrev, och jag skrev långsamt för jag spelade samtidigt ^^, Eller inte This post has been edited by rabarben on Mar 19 2006, 16:04 BUSTED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Eller inte This post has been edited by rabarben on Mar 19 2006, 16:04 BUSTED! Du hade inte editerat när jag började skriva, du editerade under tiden som jag skrev, jag är inte busted på något sätt och vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det jag editerade var detta! Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel Känn dig pwned! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Det jag editerade var detta! Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel Känn dig pwned! Ja, innan du editerade in det i din post tröck jag på Add Reply, sedan satte jag mig och lirade lite, sedan skrev jag klart mitt hotinlägg till kattälskaren och då hade du editerat in det i din post. Då blev det en likadan tillsägelse av mig, ska det vara så svårt att fatta ? Och jag är inte ägd på något sätt säger jag, jag gjorde bara ett misstag att spela medans jag svarade på kattälskarens inlägg, lägg ner nu, jag har rätt du har fel så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Ja, innan du editerade in det i din post tröck jag på Add Reply, sedan satte jag mig och lirade lite, sedan skrev jag klart mitt hotinlägg till kattälskaren och då hade du editerat in det i din post. Då blev det en likadan tillsägelse av mig, ska det vara så svårt att fatta ? Och jag är inte ägd på något sätt säger jag, jag gjorde bara ett misstag att spela medans jag svarade på kattälskarens inlägg, lägg ner nu, jag har rätt du har fel så är det. Ok men fattar inte vad som är så himla viktigt? Detta spelet äger klick me-----> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 (redigerad) Ok men fattar inte vad som är så himla viktigt? Detta spelet äger klick me-----> Det var ju du som fortsatte tjafsa, och när man ser en som skriver "känn dig pwnd" / "BUSTED" längst ner måste man bara svara och överbevisa det felaktiga uttalandet. Edit : Skitkul spel, gillar minigolf-spel. Synd på reklamen om Fullversion-spelet hela tiden. Redigerad 20 mars, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 (redigerad) Okej visst man måste regga sig men det är härligt.. COMBAT GROUND TEXT BASERAT SPEL Redigerad 21 mars, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts