Valle-Ball Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel MIN PERSONLIGA FAVORIT på nätet (Du ska ta körkort med en kritisk körskolelärare ) ETT ANNAT KUL SPEL som jag hittade idag (Du kör rally på kända formel-1 banor fast med toktrimmade bubblor som gör 250 km/h Redigerad 19 mars, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel MIN PERSONLIGA FAVORIT på nätet ETT ANNAT KUL SPEL som jag hittade idag *EDIT* Det här är ingen posthunt topic så inläggen bör begränsas till max 1 post per dag Det vore ju bra om man beskrev om vad spelen går ut på också Redigerad 19 mars, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fan va svåra dina spel var! Lägger upp ett skitskoj spel som går ut på att slå småkids på. Kanske gammalt men... ja det är skoj Spel från newgrounds Du slår med a och s. Det kan bli olika combos. Du springer genom att trycka åt det ållet du går 2 gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 RuneScape, måste registrera dig. Tibia, måste laddas ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) RuneScape, måste registrera dig. Tibia, måste laddas ner. Om det måste laddas ner är det inget onlinespel kötthuvve! Här tycker jag att vi ska tipsa varann om skojiga online spel, inget man behöver ladda ner utan bara spel som är tuta och köra, typ Miniclip-spel Redigerad 19 mars, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 RuneScape, måste registrera dig. Tibia, måste laddas ner. inget man behöver ladda ner Lär dig läsa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Lär dig läsa. Lär dig själv att läsa!!! Han slriver ju att Tibia måste man ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Lär dig själv att läsa!!! Han slriver ju att Tibia måste man ladda ner. Ja, det var ju såna spel vi inte skulle tipsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Dekrim är det enda jag kommer på just nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja, det var ju såna spel vi inte skulle tipsa om. Okej jag tar tillbaka det. För¨åt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Min favorit! Försök slå mitt rekord på 7000 (någonstans där). Jag kan stolt säga att jag kanske är världsmästare på det! (jag vet, jag har inget liv!) Redigerad 19 mars, 2006 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Lär dig läsa. Du kan också lära dig läsa, rabarbisch hade redan skrivit det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du kan också lära dig läsa, rabarbisch hade redan skrivit det Wie! Jag blev försvarad av den store tweak *bugar mig* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Min favorit! Försök slå mitt rekord på 7000 (någonstans där). Jag kan stolt säga att jag kanske är världsmästare på det! (jag vet, jag har inget liv!) Fan va skoj fick typ 1500, aja ska spela igen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Kul topic The Rockstar Game är det kul spel, du ska skapa ett band/en artist och skapa låtar, turnera och släppa singlar/skivor. Spelet är helt textbaserat, men riktigt kul ändå, har precis släppt min första platta Annars kan jag säga att Tactical Assassin är mitt favoritspel i flash. Du spelar som en yrkesmördare och ska utföra olika uppdrag. Synd bara att spelet är så kort, en uppföljare är utlovad men det känns som att jag har väntat ett bra tag nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Kul topic The Rockstar Game är det kul spel, du ska skapa ett band/en artist och skapa låtar, turnera och släppa singlar/skivor. Spelet är helt textbaserat, men riktigt kul ändå, har precis släppt min första platta Annars kan jag säga att Tactical Assassin är mitt favoritspel i flash. Du spelar som en yrkesmördare och ska utföra olika uppdrag. Synd bara att spelet är så kort, en uppföljare är utlovad men det känns som att jag har väntat ett bra tag nu Rockstar-spelet ägde , och Silent Assasin var lite kort, tyckte inte heller att det var så kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hehe... mitt favvo spel är nog BUSH SPELET är ett kul spel, då man springer runt å skjuter men även får fakta om BUSHs dumheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Heli attack 3 Jo, Siana. Madness Interactive Redigerad 19 mars, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Finns det inte redan en tråd för det här, vid namn "Tråkiga Nätter?"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Hehe... mitt favvo spel är nog BUSH SPELET är ett kul spel, då man springer runt å skjuter men även får fakta om BUSHs dumheter. Fan va långt det spelet va. Klarade det tillslut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts