chiligr Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Klart man tänker tillbaka påtiden på dagis när det är stressigt osv...men jag har det rätt bra nu...motgångar gör en starkare och jag känner mi gmer och mer vuxen...och till skillnad från när jag var 12-13-14 så längtar jag inte längre efter att få ha sex... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 .vote: Högstadied tråkigt skolmässigt.. men att ha en flickvän och att köra moped hela tiden var inte dumt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Gymnasiet, fick Johanna då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oldsmobile Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Vote:Dagis Man kunde leka hela dan...det var tider det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts