jaeger Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Mellanstadie/lågstadie FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Mellanstadiet.. Det var roligast.. Vi i klassen busade som mest då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Högstadiet där jag fortfarande ligger. Där man har upptäckt sig själv och inte skäms för att vara olik de andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Gymnasiet är än så länge rätt kul, men jag saknar ändå högstadiet lite grann. Var en av "kungarna" i nian Sen var mellanstadiet i Köpingsvik härligt, spela fotboll varje rast. 5 minuter? 1 timme? Fotboll i vilket fall. Men vote: Högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Lugnt gymnasiet. Det var skönt att kunna välja att vara med likasinnade och slippa dras med en massa nollor och fotbollsbrats. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Bästa tiden för mig var vid låg/mellanstadiet. Lätt Var populär/hög status så blir därför. Kan inte klaga nu men man saknar gamla goda tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Lågstadiet. Redigerad 19 mars, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vet inte riktigt. Typ 5 års åldern till 8-9 år va riktigt sweet. Skämdes inte över något. Vill tillbaka :'( ...men ändå inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 DAGIS!! tänk själv: inga bekymmer. Bara att vakna på morron å få skjuts av mamma/pappa till dagis, leka en hel dag, komma hem, leka lite till å sen lägga sig å somna till en godnatt-saga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Lågstadiet....man behövde inte göra särskilt mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 20 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 mars, 2006 Jag har det jävligt bra och roligt nu så det blir högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vet inte högre än högstadiet än...snart har man gymnasiet med...men ajg kan itne välja...flummar som fan just nu..eller...när jag inte grävde ner mig över att jag vart dumpad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hittils så har mellanstadiet varit roligast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Hittils så har mellanstadiet varit roligast Amen to that, brother Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Lågstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bashil Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Kan ni inte fixa ett ''Kan inte bestämma mig'' alternativ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Helt klart Dagis/Lekis-tiden. Ibland vill man faktiskt leka någon gammal lek som man lekte då . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Helt klart mellanstadiet, man kunde göra vad man ville, och inte lika förbannat mycket att göra :/...går på högstadiet nu btw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Vote: Mellanstadiet, då hade man alla tjejer, all respekt och alltid de bästa skämten, synd bara att man aldrig fattade det :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 21 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 mars, 2006 Mellanstadiet? Om det är 10 - 12 år ni menar då.. Var i samma klass som mina bästa vänner Så brukade vi springa och göra Hyss på skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts