BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Själv saknar jag dagis/lekis tiden, den var bäst... sitta och leka hela dagarna med bilar/turtles/biker mice from mars/andra gubbar hela dagarna på bagis/lekis, och bygga med kapplastavar eller vad det hetta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Själv saknar jag dagis/lekis tiden, den var bäst... sitta och leka hela dagarna med bilar/turtles/biker mice from mars/andra gubbar hela dagarna på bagis/lekis, och bygga med kapplastavar eller vad det hetta Jag och några kompisar på skolan brukar bygga med Kapplastavar ibland. Det finns inne på ett fritidsrum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Var kul I lekis och I lågstadiet. Typ när man gick I tvåan. Springa igenom matsalen och vrålskrika sen välta stolar ibland och springa ut. Eller smyga ner till lekis och riva alla fina, stora torn av kapplastavar. Sen när en person I 4;an var I matsalen tog jag chansen. Han gick med sin bricka.. Jag drog ner byxorna på han. Han blev röd. Sen att dra ut ventilerna till cyklarna eller att snöra snöbollar inomhus. Var även kul att springa från lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Var kul I lekis och I lågstadiet. Typ när man gick I tvåan. Springa igenom matsalen och vrålskrika sen välta stolar ibland och springa ut. Eller smyga ner till lekis och riva alla fina, stora torn av kapplastavar. Sen när en person I 4;an var I matsalen tog jag chansen. Han gick med sin bricka.. Jag drog ner byxorna på han. Han blev röd. Sen att dra ut ventilerna till cyklarna eller att snöra snöbollar inomhus. Var även kul att springa från lärare. Votade: Dagis men ångrar mig sedan jag såg Cyprez post jo lågstadiet var bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Röstade lågstadiet men ville egentligen rösta på mellanstadiet. Det var så skoj när alla var kompisar med varandra och det inte var någon som var "populär" eller opopulär. Du när jag började på ny skola så blev det ju snabbt coola gänget och sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 eller att snöra snöbollar inomhus. Snöra huh ? Knöt ni snöbollarna då eller vad ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Var skitkul att dra ner byxorna I matsalen på dom som var flera år äldre. Började gråta. Sen när du höll I mat brickan fick dom lov att lägga ner den på golvet innan dom drog upp byxorna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Var skitkul att dra ner byxorna I matsalen på dom som var flera år äldre. Började gråta. Sen när du höll I mat brickan fick dom lov att lägga ner den på golvet innan dom drog upp byxorna! Du är så ond! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Mellanstadiet har jag roligast minnen från. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du är så ond! Jaa.. Det var verkligen värt också. Hade roligt samtidigt som jag fick gå om ettan p.g.a omogna/galna beteende vilket var ännu bättre, fick en dubbelt så bättre klass. x_simpa_x: Med snöra menar jag kasta. Vart bor du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vote: Dagis/Lekis och Lågstadiet, bandy på rasten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 WoW fanns inte på dagis, så det får bli högstadiet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Dagis helt kart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Själv tycker jag att livet bara blir roligare och roligare så, vote: Gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vote: Dagis/Lekis och Lågstadiet, bandy på rasten Vi blev asofta ovänner när vi spelade bandy. Så vi införde domare. Jag var alltid domare nästan och vi hade våra regler. Typ när bollen kom in bland cyklarna som stod på skolgården var det andra lagets boll (typ som inkast i fotboll) Och så hade vi 1min eller 30s utvisningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vi blev asofta ovänner när vi spelade bandy. Så vi införde domare. Jag var alltid domare nästan och vi hade våra regler. Typ när bollen kom in bland cyklarna som stod på skolgården var det andra lagets boll (typ som inkast i fotboll) Och så hade vi 1min eller 30s utvisningar. Haha, låter som hos oss på lågstadiet ^^, Fast vi hade en och två minutersutvisningar, den som satt utvisad fick ta tid för domaren han inte göra det Haha. Undra hur många som fuskade . Cyprez : Skärblacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jaa.. Det var verkligen värt också. Hade roligt samtidigt som jag fick gå om ettan p.g.a omogna/galna beteende vilket var ännu bättre, fick en dubbelt så bättre klass. x_simpa_x: Med snöra menar jag kasta. Vart bor du? Fick du gå om för att du hade omoget beteende i 1:an? Skumma lärare alla barn är ju omogna i 1:an för helvete! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Högstadiet, fast då menar jag fritiden. Annars mellanstadiet, då det knappt var något i skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fick du gå om för att du hade omoget beteende i 1:an? Skumma lärare alla barn är ju omogna i 1:an för helvete! Jag var.. Speciell. Sen så ägnade jag 2-3 minuter åt att jobba med skol arbete varje dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag var.. Speciell. Ursäkta mig, men varför pratar du i imperfekt? Själv votade jag mellanstadiet. Lite lustigt att denna tråden kom idag, eftersom ja och min kompis pratade om just hur perfekt allting var på den tiden. Fan vad jag saknar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts