PHiLLE___ Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag har klarat av alla uppdrag i San Fierro, men vet fortfarande inte hur man kan fixa det där med Import/Export.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skuurt Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du måste klara brons på alla saker i bil skolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Köp Wang Cars, skylten finns nere vid hamnen nära lyftkranen, följ tågspåret som finns till höger om Wang Cars ner mot hamnen så hittar du. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Du måste klara brons på alla saker i bil skolan Okej.. tack.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Köp Wang Cars, skylten finns nere vid hamnen nära lyftkranen, följ tågspåret som finns till höger om Wang Cars ner mot hamnen så hittar du. Går inte att köpa den.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Går inte att köpa den.... Du måste ha klarat minst brons på alla uppdrag på bilskolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Kanske skulle söka? Men du verkar ny här så jag ska ej va taskig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...16&hl=Wang+cars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 26 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 mars, 2006 Kanske skulle söka? Men du verkar ny här så jag ska ej va taskig http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...16&hl=Wang+cars Okej, tack för hjälpen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts