Tweak Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag tycker ''ja'' passar bäst. Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Inte svårt att hålla sig från att sjunga. MEN DET ÄR JÄVLIGT SVÅRT ATT HÅLLA SIG FRÅN ATT SPELA LUFTGITARR/LUFTBAS/LUFTTRUMMOR. W0rd. Man kan fan inte hålla sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vote: Ja självklart! Tycker synd om dom som sjunger med i låtar de inte kan... Speciellt om de har kass sångröst, som jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Men jag och min kompis brukar sjunga låtar som vi båda tycker om typ... Hårdrock och sånt (han gillar bara hårdrock och techno) Men när man hör t.ex. BWOs melodifestivallåt när dom sjunger Wooowoå blir man så himla sugen att sjunga med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 JAG SJUNGER ALLTID HÖGT TILL VÄRDELÖSA POLLS!!! Sjunger inte med oftast, nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det va ett jävla massa klagande, gillar ni inte pollsen. håll er borta då FFS ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fattar inte vad som är fel med den här tråden... den är väl helt OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Fattar inte vad som är fel med den här tråden... den är väl helt OK. Dom som klagar låter säkert som gräsklippare när dom sjunger. Och därför klagar dom för dom inte vågar erkänna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Dom som klagar låter säkert som gräsklippare när dom sjunger. Och därför klagar dom för dom inte vågar erkänna Ja det är en tanke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag har inte större svårigheter med det. Men ibland kan det sätta till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Beror på om den är bra, eller om man kan låten Men sitter aldrig och bara lbubhleo se sdfd dfg, om ni fattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tojo909 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag sjunger bara när jag INTE lyssnar på musik.. När jag lyssnar sjunger jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det beror på vilken musik man lyssnar på. Sitter man t.ex och lyssnar på darin, så är det väl inte så jäkla svårt att låta bli sjunga, eller? Pröva själv; jag slår istället huvudet i bordet och skriker, för att överrösta skiten. (förlåt, alla darindiggare) Fast om jag lyssnar på musik som jag gillar så kan du bli lite knapp mimning, om jag kan texten. Jag hatar folk som sjunger utan att kunna texten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja jag sjunger inte när jag lyssnar på musik.. Men däremot efteråt.. Då brukar jag gå runt och sjunga.. Just nu är det Comfortably numb så sjungs väldigt mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) Det beror på vilken musik man lyssnar på. Sitter man t.ex och lyssnar på darin, så är det väl inte så jäkla svårt att låta bli sjunga, eller? Pröva själv; jag slår istället huvudet i bordet och skriker, för att överrösta skiten. (förlåt, alla darindiggare) Fast om jag lyssnar på musik som jag gillar så kan du bli lite knapp mimning, om jag kan texten. Jag hatar folk som sjunger utan att kunna texten! Ja men typ musiken man har på datorn, låtar man tycker om. Man sjunger ju inte med om det är dåliga låtar Bullet for my valentines låtar är sköna och "skrik, sjunga" till Redigerad 19 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vem fan kan låta bli att sjunga med till Tupacs stora musik ? Jag kan låta bli..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Beror på låt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja, självklart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Brukar sjunga i min egen skalle. Det är där jag KAN sjunga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Skulle ha votat: "Ja, annars är man ju mobbad". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts