VaXXoR Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Ja, kan ni lyssna på musik utan att sjunga med ? själv tycker ja det är svårt att låtabli, sjunger nästan alltid med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 The pile of useless polls: 3792 T: Vill jag inte sjunga så sjunger jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Självklart går det. Ska vi sluta göra onödiga polls nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det går men det är svårt å hålla sig. Uhnt uhnt uhnt baby, uhnt uhnt uhnt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag drar mig för att sjunga överhuvudtaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Räknas viskningar? Till exempel om jag lyssnar på en låt och mimar texten lite diskret. Det händer men då är det på egen vilja. Vote: Ja självklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 LOLLEEHIEEEHHH!1!!11!1!!1!!11!ettettelvahundaelva klart man kan, annars... har man riktigt dålig öh.. kordination eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Räknas viskningar? Till exempel om jag lyssnar på en låt och mimar texten lite diskret. Det händer men då är det på egen vilja. Vote: Ja självklart! Jag typ viskar/mimar mäst. Oftast kan jag mima/viska den helt perfekt sen när jag börjar sjunga så går det bara inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Inte svårt att hålla sig från att sjunga. MEN DET ÄR JÄVLIGT SVÅRT ATT HÅLLA SIG FRÅN ATT SPELA LUFTGITARR/LUFTBAS/LUFTTRUMMOR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag nunnar eller så sjunger jag med en låg röst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Kan man texten kan man sjunga med (om inga är i närheten) annars håller man käften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Det är bara i duschen jag sjunger, och där lyssnar jag inte på musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag kan inte hålla mig! Iallafall när jag är själv... Eller med nån kompis jag känner bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vem fan kan låta bli att sjunga med till Tupacs stora musik ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vote: Ibland sldg kd¨¨.ååååååååd------- r <- skrivet av min 9 månaders kusin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vem fan kan låta bli att sjunga med till Tupacs stora musik ? Lite svårt att _sjunga_ med i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vem fan kan låta bli att sjunga med till Tupacs stora musik ? Jag kan. Tvi vale för Tupac Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Jag kan. Tvi vale för Tupac Don´t wake up the beast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 Vem fan kan låta bli att sjunga med till Tupacs stora musik ? W0rd gangsta Cyprez! Eller inte... Ja, jag sjunger aldrig med, pga att det låter förjävligt. Besparar mig själv och andra det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 19 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 mars, 2006 (redigerad) W0rd gangsta Cyprez! Eller inte... Ja, jag sjunger aldrig med, pga att det låter förjävligt. Besparar mig själv och andra det. Jag tycker ''ja'' passar bäst. Redigerad 19 mars, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts